الزام کارفرمایان به درج عنوان شغلی در لیست های پرداخت حق بیمه

تعداد بازدید: ۶۱
  • الزام کارفرمایان به درج عنوان شغلی در لیست های پرداخت حق بیمه
    مدیر کل تأمین اجتماعی استان از الزام به درج عنوان خود در لیست های پرداخت حق بیمه از ابتدای سال 95 خبر داد.به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،" سید فاضل حیدری بلوکی" با اشاره به اهمیت درج عنوان بیمه شدگان در صورت مزد و حقوق" اظهار کرد: تمام شعب تامین اجتماعی استان از ابتدای فروردین 1395 مکلف شده اند که از پذیرش لیست های حق بیمه فاقد شغل و یا دارای مغایرت در عنوان و کد با جدول مشاغل خودداری کنند.وی در همین رابطه از و نمایندگان قانونی آنها خواست تا در هنگام تنظیم صورت مزد و حقوق بیمه شدگان تحت پوشش خود، تمام موارد خواسته شده در فرم ها بویژه عنوان بیمه شدگان را طبق استانداردهای تعریف شده در "جدول مشاغل" تکمیل کنند.حیدری بلوکی همچنین بیان کرد: آندسته از کارفرمایانی که از نرم افزارهایی غیر از نرم افزار ارسال لیست حق بیمه سازمان جهت اعلام صورت مزد و حقوق خود استفاده می کنند، می بایست به منظور" ثبت عنوان و کد شغلی" بیمه شدگان از جدول مشاغل سازمان در لیستهای ارسالی استفاده نمایند.مدیرکل تامین اجتماعی استان تصریح کرد: برای اطلاع از تازه ترین وضعیت نگارش جدول مشاغل به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی به نشانی www.hormozgan.tamin.ir بخش خدمات آنلاین، لینک ارسال لیست، گزینه "جدول مشاغل" مراجعه نمایند.وی در پایان ضمن اشاره به زمانبر بودن فرآیند اصلاح نواقص و در صورت لزوم تخصیص کد جدید، به توصیه کرد، قبل از روزهای پایانی ماه نسبت به ارسال لیست حق بیمه و اطمینان از صحت اطلاعات مذکور اقدام نمایند.
کانال تلگرام کاران

تلگرام کاران

https://telegram.me/karanir

به کانال رسمی کاران در تلگرام بپیوندید.