الزام کارفرمایان به درج عنوان شغلی در لیست مزد و حقوق

تعداد بازدید: ۱۳۳
  • الزام کارفرمایان به درج عنوان شغلی در لیست مزد و حقوق
    مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم گفت: از ابتدای سال 95 باید عنوان را در لیست مزد و حقوق ارسالی به شعب تامین اجتماعی درج کنند.به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر افزود: تمام شعب تامین اجتماعی قم از تاریخ اول فروردین 1395 مکلف هستند از دریافت لیست هایی که فاقد شغل و یا دارای مغایرت در عنوان و کد با جدول مشاغل سازمان هستند خودداری کنند.وی تصریح کرد: و نمایندگان قانونی آنها باید در هنگام تنظیم صورت مزد و حقوق کارکنان، تمام آیتم های لیست به ویژه عنوان را وفق نگارش جدول مشاغل تکمیل کنند.مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطرنشان کرد: می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت نگارش جدول مشاغل به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir بخش خدمات آنلاین، لینک ارسال لیست، گزینه جدول مشاغل مراجعه کنند.وی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال عدم مشاهده شغل درخواستی در جدول مشاغل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در صورت عدم مشاهده شغل درخواستی در جدول مشاغل سازمان، باید درخواست کد عنوان مدّنظر خود را به شعبه محل بیمه پردازی ارائه کنند تا سایر مراحل آن مطابق ضوابط مربوطه توسط واحد اجرایی مسئول انجام شود.
کانال تلگرام کاران

تلگرام کاران

https://telegram.me/karanir

به کانال رسمی کاران در تلگرام بپیوندید.