۷ گام ساده برای تسلط کامل بر قانون جذب

تعداد بازدید: ۶۹
  • ۷ گام ساده برای تسلط کامل بر قانون جذب

    با ورود به سال ۲۰۱۶ همه‌ی ما (حداقل یک کم) در این فکر هستیم که سال جدید چه چیزی با خود به همراه می‌آورد. با وجود این‌که کاهش وزن، خوردن خوراکی‌های سالم، و ترک سیگار همگی تصمیمات بی‌نظیری هستند، ولی هنوز یک چیز دیگر هست که باعث می‌شود تمام رویاهای‌تان به واقعیت تبدیل شود، و آن مأموریت شما برای یادگرفتن و کامل قانون در امسال است.
    جهان به تفکرات و احساسات شما پاسخ می‌دهد و دقیقا هر آن‌چه را در ذهن شما می‌گذرد برای‌تان فراهم می‌آورد. متأسفانه، بسیاری از آدم‌ها در واکنش به مسائلی که در واقعیت برای‌شان رخ می‌دهند فکر و احساس می‌کنند.

    این واکنش‌پذیری غالبا یک چرخه‌ی عصبانیت، افسردگی، دشمنی، یا اضطراب را ایجاد می‌نماید. به‌عنوان مثال، درباره‌ی چیزی عصبانی می‌شوید، این مسئله باعث می‌شود جهان چیز دیگری را برای‌تان پیش بیاورد که شما را عصبانی کند. سپس دوباره عصبانی می‌شوید و این چرخه تکرار خواهدشد.

    بهتر نیست راهی برای اندیشیدن و احساسات مثبت‌در طول روز پیدا کنید تا جهان چیزهای بیش‌تری بر سر راه‌تان قرار دهد که بتوانید برای‌شان خوشحال باشید؟ اگر بتوانید بدون توجه به واقعیت موجودتان راهی برای مثبت‌اندیشی و احساس مثبت پیدا کنید، آن‌وقت قادر به تسلط بر قانون خواهید بود و واقعیت جدیدی پدیدار می‌شود که هرآنچه را می‌خواهید در خود دارد.

    در ادامه هفت گام آمده است که اطمینان می‌دهند واقعیت سال آینده‌تان خیلی بهتر از موقعیت امروز شما است.

     

    ۱. "کشمکش ذهنی" را کنار بگذارید: این باور به بسیاری از ما قبولانده شده است برای این‌که آدم خوبی باشیم باید سخت کنیم و کارهایی که دوست نداریم را انجام دهیم. اگر این باور را داشته باشید، جهان هم‌چنان برای‌‌تان کارهای سخت و کشمکش خواهد‌فرستاد. به‌جای آن‌که تمام و توجه‌تان را درگیر پروژه‌ها و کارهایی کنید که دوست ندارید، لذت بردن از زندگی را حداقل چند بار در روز در قرار دهید. خندیدن و لذت‌بردن را در اولویت‌های‌تان قرار دهید. از کنار گذاشتن کاری که دوست ندارید برای مدتی نترسید و سعی کنید به‌جای آن یک لذت‌بخش انجام دهید. اگر می‌خواهید یک زندگی لذت‌بخش و راضی‌کننده داشته باشید، باید پیامی مبنی بر این‌که می‌خواهید شادی و هیجان داشته باشید برای جهان ارسال کنید!

     

    ۲. هر روز کنید: هر روز، چند دقیقه وقت بگذارید و چیزهایی را که برای‌شان شکرگزار هستید را مرور کنید، و به خودتان اجازه دهید در برابر این موهبت‌های زندگی‌تان احساس سپاس‌گزاری داشته باشید. عادت کنید از جهان برای موهبت‌های‌اش شکرگزار باشید تا مطمئن شوید موهبت‌های بیش‌تری بر سر راه شما قرار خواهند گرفت.

     

    ۳. خوبی‌های دیگران را باور کنید: پاسخ دادن به حرف‌های ناخوشایند و کارهای دیگران از روی عصبانیت خیلی آسان است. به خودتان (و آن‌ها) لطف کنید و خوبی‌های‌شان را باور کنید. این حرف‌ها شاید به این دلیل زده شده است که به‌خاطر کارش تحت فشار بوده است. شاید به این دلیل با شما برخورد کرده که حواسش پرت اخباری بد و ناخوشایند بوده که اخیرا به او رسیده است. این نگاه جدید به طرف مقابل فرصت می‌دهد، ولی (از همه مهم‌تر) باعث می‌شود شما در این وضعیت حس بهتری داشته باشید، و اگر می‌خواهید بر قانون تسلط پیدا کنید احساس‌تان بسیار مهم است.

     

    ۴. (جداً! ) اخبار را فراموش کنید: اخبار امروز سرشار از چیزهایی است که در جهان با مشکل و معضل مواجه شده‌اند. هیچ دلیلی وجود ندارد که خودتان را در معرض چنین مسائل منفی قرار دهید. اخبار را کم کنید،  یا بهتر از آن، کلا تماشای آن‌ را کنار بگذارید.

     

    ۵. روزانه کارهای محبت‌آمیز انجام دهید: شما همان چیزی را به‌دست می‌آورید که به دیگران می‌دهید، پس محبت بدهید. درب را برای دیگران باز نگه‌دارید، عشق‌تان را با یک هدیه‌ی کوچک شگفت‌زده کنید، و یا از آنها تعریف کنید و در آغوش‌شان بگیرید. هر کاری اثر موج‌دار نامحدودی بر جهان دارد، پس سهم خود را برای اشاعه‌ی محبت و عشق انجام دهید.

     

    ۶. به‌جای فاصله گرفتن از چیزی که نمی‌خواهید، به سمت چیزی که می‌خواهید حرکت کنید: مطمئن شوید که رفتار‌های اصلی شما به این دلیل روی می‌دهند که می‌خواهید اتفاقی بیفتد، نه به این خاطر که از آن‌چه شاید اتفاق بیفتد می‌ترسید. به‌عنوان مثال، وقتی می‌خواهید با مادرتان صحبت کنید با او تماس بگیرید، نه زمانی‌که می‌ترسید مبادا به‌خاطر تلفن نزدن از دست شما عصبانی شود. حرکت از روی ترس موجب می‌شود تجربیات ترس‌آورتر بیش‌تری داشته‌باشید. حرکت به‌خاطر رویاهای‌تان موجب می‌شود رویاهای بیش‌تری محقق شوند. با فکر حرکت کنید.

     

    ۷. کنید:

    مراقبه کردن باعث خراج شدن استرس‌های احساسی، ناراحتی و اضطراب می‌شود. این مورد به شما اجازه می‌دهد کاملا بر زمان حال متمرکز شوید. این مسئله به آرامش شما کمک می‌کند و به شما در بالا بردن سرزندگی و شادابی‌تان کمک می‌کند. ۱۰ دقیقه در روز این قدرت را دارد که شما را در کانون قرار داده و شما را با فرکانس یک استاد قانون هم‌سو نماید. حتی کمی درباره‌ی قدرت تحقیق کنید تا برای‌تان روشن شود که چیزی است که باید هر روز انجام دهید. خوب حالا شما آن را در اختیار دارید. برای حرکت دادن زندگی‌تان در یک مسیر مثبت، امسال از این گام‌ها استفاده کنید تا به شما در استاد قانون شدن کمک کند. تشکر کنید، خوبی‌های دیگران را باور کنید، کشمکش‌ها را کنار بگذارید، اخبار را فراموش کنید، به دیگران محبت بدهید، با فکر حرکت کنید و کنید.

    روزانه این گام‌ها را تمرین کنید تا احساس بهتری داشته باشید (مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد! ) و، امسال و هر سال، یک زندگی فوق‌العاده را برای خود کنید.

کانال تلگرام کاران

تلگرام کاران

https://telegram.me/karanir

به کانال رسمی کاران در تلگرام بپیوندید.