4 دلیل نامناسب برای ترک شغل

تعداد بازدید: ۶۷۵
  • 4 دلیل نامناسب برای ترک شغل

    هر فردی که شغلش را تغییر داده درک می کند، که در شرایط خاصی  زمان رفتن فرا می رسد. ممکن است رییستان به شما حرف نامناسبی زده باشد یا پس از سال ها انتظار، هنوز ارتقا شغلی نیافته باشید. ما زمان زیادی به دلایل صحیح ترک شغل از قبیل ترفیع مقام، و بهتر و محیط جدید فکر کرده ایم. اما گاهی وقت ها موارد جزئی فرد را ناامید و آماده ترک کار می کند. در این مقاله 4 موقعیت تشریح شده اند که جهت ترک کار نامناسب به شمار می آیند.

    1. استخدام های جدید نامناسب

    یک استخدام ناشایست می تواند انرژی کارآمد ترین تیم ها را نیز مختل کند. اما هم تیمی بی تجربه و پرحرف دلیل مناسبی برای ترک کار نیست. اگر این فرد جدیدتان است، فرصت خوبی جهت کنترل خودتان است و اگر همکارتان است فرصتی جهت یادگیری صبر و شکیبایی و درک تفاوت ها است.

    یک همکار بد  یا یک منفی ممکن است دلیل کافی جهت ترک کار فرد باشد، اما اگرفقط به خاطر یک استخدام نامناسب فرصت خوبی را  ترک کنید، ممکن است در شغل بعدی خود باز هم چنین موردی را تجربه کنید.

    1. فضای کاری نامناسب

    بوی ناخوشایند و محیط به هم ریخته مایه تاسف است اما دلیل خوبی جهت ترک کار نیست. با مهربانی و صبر کافی، محیط کار ناراحت کننده و یا ناکارآمد می تواند در طول زمان تغییر کند. قبل از این که به خاطر ضعف در مدیریت محیط فیزیکی از کارفرمای خود صرف نظر کنید، دغدغه های خود را با مدیرتان در میان بگذارید و فکری جهت تغییر بکنید.

    البته، اگر دغدغه هایتان به دلیل بحران در بهداشت باشد مانند قارچ های ناشی از یک آشپزخانه مرطوب و یا ابتلا به کمردرد مزمن به خاطر صندلی مستهلک، لازم است به سرعت به قضیه رسیدگی شود.

    1. تصمیم گیری های مهم شرکت با کمک سایر افراد

    ممکن است شما موقعیتی عالی ایجاد کرده باشید و بیش از هر شخص دیگری در شرکت سابقه همکاری داشته باشید، اما هنوز ریستان تصمیم گیری های مهم را با شخص دیگری انجام می دهد. قبل از ناراحت شدن و پرسش در خصوص این که چرا با وجود وفاداری طولانی شما، این اتفاق افتاده است. لحظه ای درنگ کنید، مثل هر مسئله دیگری در زندگی ما نمی دانیم در پس زمینه تصمیمات محل کار چه اتفاقاتی رخ داده است و مدیران به طور معمول قادر به فاش همه جزئیات نیستند.

    1. دستمزد بیشتر

    قبل از ارجاع  این مسئله  به مدیر منابع انسانی، در جریان باشید که هزینه مازاد جهت افزایش در بودجه سالانه در نظر گرفته نمی شود و زمان زیادی جهت بازبینی لازم است و اگر به طور فعال در این فرآیند مشارکت نداشته باشید رخ دادن آن بعید به نظر می رسد. قبل از تفکر در خصوص این که مهارت های شما چقدر می ارزد، یک طرح کسب و کار در خصوص افزایش خود تهیه کنید. در خصوص جایگاه شغلی خود طبق استاندارد صنعت مورد نظر تحقیق کنید، لیستی از موفقیت های خود و روش ایجاد ارزش افزوده تهیه و به خود ارائه کنید.

    هزاران هزار جزئیات ریز، در شکل گیری تصمیم در خصوص ماندن و یا ترک شغل تاثیر دارند. اما اجازه ندهید مسائل پیش پا افتاده مانع از پیشرفت شما در شغل فعلی تان شود.

لینک کوتاه:
برچسب ها:
منبع:
http://www.simplyhired.com/
مترجم:
کاریابی کاران
کانال تلگرام کاران

تلگرام کاران

https://telegram.me/karanir

به کانال رسمی کاران در تلگرام بپیوندید.