استخدام در گرگان

آگهی های استخدام در شهر گرگان را ببینید و در این مقاله کاران با مشاغل شهر گرگان بیشتر آشنا شوید.

استخدام در گرگان

استان گلستان بدلیل ویژگیهای طبیعی مناسب، محل سکونت اقوام گوناگون در دورانهای مختلف و تاریخی بوده است.
دسترسی به دریای خزر، دارا بودن نقطه مرزی، مزیت‌های متعدد کشاورزی، صید و صیادی دامداری، آب و هوای متنوع و داشتن تاریخچه غنی و صنایع دستی مطرح، قرار گیری در محورهای مواصلاتی و دارا بودن جاذبه‌های متعدد و متنوع گردشگری تاریخی، مذهبی، طبیعی و ورزشی است که موجب شکل گیری کسب و کار مختلف در استان گلستان شده است که حجم زیادی از آگهی‌های استخدام‌ و کاریابی استان گلستان و گرگان را در خود جای داده است
.


 
علی‌رغم تمام این ظرفیت‌ها موضوع استخدام و بیکاری، مهمترین مشکل پیش روی استان گلستان است. روند رو به رشد مهاجرت از روستاها به شهرها، نرخ بالای بیکاری در استان به ویژه در میان جوانان تحصیلکرده و همچنین مهاجرت نیروی کار استان به سایر استانها بویژه به پایتخت که عمدتا هم در مشاغل خدماتی هستند از مهمترین پیامد‌های شرایط نامطلوب اقتصادی و استخدام و کاریابی در استان گلستان و گرگان به حساب می آید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین


برای استخدام در گرگان کارجویان بعد از فارغ التحصیلی باید در سیستم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شاخه های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به کسب مهارت بپردازند زیرا کمبود نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده جزء مهمترین موانع بر سر راه توسعه و بهبود فضای کسب و کار استان گلستان است.
در صورت تمرکز برای کسب مهارت، می‌توان انتظار داشت مشکلات تا حد ممکن کاسته شود و شرایط به سمت امید بخشی تغییر کند.

جالب است بدانید نرخ بیکاری زنان استان گلستان پایین‌تر از نرخ بیکاری در مردان است. از این رو می توان به نقش سازنده و پررنگ زنان گلستان در اشتغال این استان پی برد.

 

:بیشتر بخوانید

نحوه ی نوشتن رزومه کاری + ساخت رزومه رایگان.

5 روش ساده برای اینکه مثبت اندیش باشیم.

متن خلاق و جذاب برای آگهی استخدام.

چه شغلی انتخاب کنیم؟

چگونه با 6 تکنیک خودآگاهی موفق شویم؟

هوش هیجانی شما چقدر است؟

چرا شادی پیش زمینه موفقیت است؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!