استخدام در اهواز

آگهی های استخدام در اهواز را اینجا ببینید و در باره ی موقعیت های شغلی شهر اهواز بیشتر بدانید.

استخدام در اهواز

شهر اهواز از مهمترین مناطق نفت خیز ایران به شمار می آید. پالایشگاه آبادان، پتروشیمی بندر امام و ماهشهر نمونه های از صنایع وابسته به نفت در این استان است به همین دلیل استخدام درمشاغلی مانند مهندسی نفت، مهندس شیمی و پتروشیمی در اهواز پرتقاضاست. از طرف دیگروجود رودخانه های پرآب کارون، دز، کرخه، اروند و گتوند در استان خوزستان، باعث رونق کشاورزی در این سرزمین شده است و هم اکنون بزرگترین طرح تولید نیشکر و صنایع جانبی آن، در حال انجام است.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

اهواز یکی از شهرهای گردشگری و منحصر به فرد در استان خوزستان است که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در این استان بهره مند است از این مشاغل حوزه گردشگری هم در این شهر رواج پیدا کرده اند.از مناطق دیدنی شهر اهواز میتوان به بازار عبدالحمید، موزه هنرهای معاصر، پل سفید، دانشگاه سه گوش و آرامگاه علی بن مهزیار اشاره کرد.
از مشاغل قدیمی شهر اهواز که برخی از گذشته تا اکنون به آنها پایبند مانده اند میتوان به جاجیم بافی، حصیربافی، خراطی، سجاده بافی، گلیم دوزی، فرش بافی و نمد بافی اشاره کرد.
 وجود فرهنگ ها و قومیت های مختلف در کنار جاذبه های گردشگری و تنوع غذایی موقعیتی را فراهم کرده است که به یکی از شهرهای مهم استان خوزستان تبدیل شود. این شهر دارای طایفه های مختلفی از عرب، لر و بختیاری است که در کنار یکدیگر زندگی می کنند. 

اگر از این مقاله لذت بردید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


 بیشتر بخوانید :

نحوه ی نوشتن رزومه کاری + ساخت رزومه رایگان.

5 روش ساده برای اینکه مثبت اندیش باشیم.

متن خلاق و جذاب برای آگهی استخدام.

چه شغلی انتخاب کنیم؟

چگونه با 6 تکنیک خودآگاهی موفق شویم؟

هوش هیجانی شما چقدر است؟

چرا شادی پیش زمینه موفقیت است؟

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!