پرداخت وام قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار

زنان سرپرست خانوار می توانند با مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه مدارک، تا سقف 30 میلیون ریال وام قرض الحسنه دریافت کنند.

پرداخت وام قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر سه میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانوار داریم گفت: اکثر زنان سرپرست خانوار همسرشان فوت کرده وعملا خودشان باید معیشت فرزندان و خانواده را تامین کنند.

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری  گفت: با امضای تفاهمنامه میان این بانک و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ۳۳ هزار زن سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

متقاضی عزیز وام مشاغل خانگی، دریافت این وام زمان بر هست؛ ولی ناامید نباش با رزومه ساز کاران می تونی یک رزومه خوب برای خودت بسازی وسریع استخدام بشی‌.

 

به گفته وی، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست می توانند با داشتن معرفی نامه از سوی سازمان های حمایتی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، از این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند.

اکبری در پاسخ به این سوال که برای این تسهیلات ۳۰ میلیون ریال چند ضامن نیاز است نیز چنین پاسخ داد: یک ضامن برای این تسهیلات نیاز است و تسهیلات بازپرداخت ۲۴ ماهه دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در حال حاضر این بانک تسهیلات ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریالی برای اشتغال خانگی دارد و یکی از اهداف اصلی بانک حرکت به سمت تسهیلات اشتغالزایی در سطح کشور است.

 

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از وام مشاغل خانگی در سال ۹۹

افزایش سقف وام مشاغل خانگی تا ۵۰ میلیون تومان در دوران کرونا

سهم زنان؛ ۸۰ درصد شاغلان بدون بیمه در کشور!

زنان بیشتر در کدام بخش‌ها شاغل هستند؟

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!