چطور یک ویدئو رزومه منتشر کنیم ؟

در این مقاله بخوانید رزومه ویدئویی چیست؟ و چطور می‎توانید ویدئو رزومه‌تان را منتشر کنید؟

چطور یک ویدئو رزومه منتشر کنیم ؟



در ابتدا توضیح میدهیم که اصلا ویدئو رزومه چیست؟ و چرا باید رزومه ویدئویی بسازیم ؟ ویدئو رزومه یک ویدئو کوتاه است که در واقع همان فیلم رزومه کاری شماست، که شما در آن به شرح فعالیت های کاری‌تان می‌پردازید. برای آشنایی بیشتر با ساخت رزومه ویدئویی و دیدن یک نمونه رزومه ویدئویی اینجا کلیک کنید. در برخی از مشاغل مثل پیک موتوری، آشپز، راننده تاکسی و ...  که رزومه کاغذی مرسوم نیست ویدئو رزومه به کمک کارجو می‎آید البته این به آن معنی نیست که مشاغل دیگر به ویدئو رزومه احتیاجی ندارند، اگر میخواهید بدانید ویدئو رزومه چطور به استخدامتان کمک می‌کند این مقاله را مطالعه کنید.
ساخت ویدئو رزومه کار بسیار آسانی است که به راحتی در خانه می‌توانید انجام دهید برای آشنایی با ساخت یک ویدئو رزومه خود ساز ساده این مقاله را مطالعه کنید، البته رزومه های ویدئویی انواع مختلفی دارند اگر میخواهید با انواع ویدئو رزومه آشنا شوید این مقاله را از بخوانید.
حالا که ویدئو رزومه‌تان را ساختید مسئله بعدی این است که چطور آن را با کارفرما به اشتراک بگذارید؟
کاران به شما این امکان را میدهد که توسط رزومه ساز آنلاین کاران رزومه‌ خود را بسازید و ویدئو رزومه‌تان را هم به آن پیوست کنید و برای کارفرما ارسال کنید.

 

.همین حالا رزومه ویدئویی خود را آپلود کنید


در رزومه ساز آنلاین کاران شما می‌توانید تمام سوابق شغلی و تحصیلی، مهارت ها، دوره های گذرانده شده و سایر مواردی که مایلید در رزومه‌تان بنویسید را درج کنید و یا اگر مایل هستید می‌توانید فایل رزومه‌ شخصی‌تان را آپلود کنید، و سپس در بخش ویدئو رزومه در رزومه ساز آنلاین کاران رزومه ویدئویی خود را آپلود کنید و همراه رزومه‌تان برای کارفرما ارسال کنید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!