استخدام در رشت

آگهی های استخدام در رشت را ببینید و با مشاغل پر طرفدار شهر رشت آشنا شوید.

استخدام در رشت

بیشترین سهم اشتغال در رشت شامل خدمات فنی و مهندسی تخصصی، بازرگانی، بانکی و مالی، ترابری کشاورزی شیلات و تولید و فرآوری آبزیان و رشته گردشگری و طبیعت گردی است. از دیگر مشاغل پر رونق رشت می توان به کشت برنج اشاره کرد.

یکی دیگر از شهرهای مهم این منطقه شهر بندرانزلی است که با داشتن ظرفیت های طبیعی و سازمانی، نقش زیادی را در سهم اشتغال استان بر عهده دارد.

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

شهر بندرانزلی به دلیل برخورداری از ساحل و تالاب بین المللی گردشگر پذیر است که علیرغم اینکه سهم اشتغال بالایی را به خود اختصاص داده می تواند با سرمایه گذاری در بخش توریسم دریایی، تالاب گردی، حیات وحش و بوم گردی, اشتغال بیشتری ایجاد کند، همچنین شهر بندر انزلی به دلیل برخورداری از گمرک توانسته در کنار محور گردشگری در حوزه خدمات فنی و بازرگانی هم اشتغال بیشتری داشته باشد.

منطقه آزاد تجاری بندرانزلی یکی دیگر از محورهای توسعه در منطقه شمالی استان محسوب می شود که به همین دلیل توانسته سهم بالایی در اشتغال ایجاد کند، با توجه به برخورداری از دو شهرک صنعتی و برخورداری از معافیت های مالیاتی اغلب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تمایل بیشتری برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی در این منطقه دارند به همین جهت کسب و کار های زیادی در این منطقه ایجاد شده است.

 

اگر این مطلب برای شما مفید بود برای دوستان‌تان بفرستید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!