17درصد جوانان در شهرهای بزرگ آمریکا بیکار هستند

به گزارش سایت خبری  یاهو فایننس، طبق  آخرین گزارش اشتغال در آمریکا نرخ بیکاری در این کشور به 3.8 درصد رسیده است. در حالی که به نظر می‌رسد وضعیت اشتغال اقلیت‌ها و زنان بهبود یافته، اما نرخ بیکاری همچنان به روند صعودی اش ادامه می دهد

17درصد جوانان در شهرهای بزرگ آمریکا بیکار هستند

 

 

 ۱۷ درصد جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال در شهرهای بزرگ آمریکا مثل دیترویت و نیویورک بیکار هستند که کلا ۲.۳ میلیون نفر می‌شوند.

 

به گزارش  سایت خبری  یاهو فایننس، طبق  آخرین گزارش اشتغال در آمریکا  نرخ بیکاری در این کشور به ۳.۸ درصد رسیده است. در حالی که به نظر می‌رسد وضعیت اشتغال اقلیت‌ها و زنان بهبود یافته، اما نرخ بیکاری همچنان به روند صعودی اش ادامه می دهد. اقلیت ها نسبت به سفیدپوستان همتای خود دو برابر بیشتر درگیر بیکاری می‌شوند و جوانان در شهرها و بخش‌های بزرگ شغلی پیدا نمی کنند . 

طبق یک گزارش جدید، ۱۷ درصد جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال در شهرهای بزرگ مثل دیترویت و نیویورک بیکار هستند که کلا ۲.۳ میلیون نفر می‌شوند. این گزارش شامل دانشجویان نمی‌شود و همچنین کسانی که به جای شاغل بودن به بزرگ کردن بچه ها می پردازند و کسانی که به خاطر ناتوانی قادر به کار نیستند و از دولت مزایا می‌گیرند . 

طبق این گزارش، در قالب تئوری راهی که در آمریکا به شاغل شدن ختم می‌شود و در بزرگسالی امنیت مالی به وجود می آورد، آسان است : دبیرستان را تمام می‌کنید، در یک دانشگاه مطابق بودجه تان ثبت نام می کنید، در همین حین تجربه کاری پیدا می کنید و یا یک کسب و کار راه می اندازید. ولی نبود تحصیلات عالی، سدی در برابر اکثر جوانان برای اشتغال به وجود آورده است . 

تنها ۳۵ درصد از جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله در سال گذشته کار می کردند، در حالی که دو سوم آنها دیپلم دبیرستان داشتند. بیش از ۳۰ درصد این تعداد زیر خط فقر بوده اند. بیشترشان نگران آینده  هستند و فقط ۶ درصد جوانان بین ۲۲ تا ۲۴ سال مدرک لیسانس دریافت کرده اند

تفاوتهای جغرافیایی

براساس این یافته ها،آمار اشتغال به تساوی در سراسر این کشور توزیع نشده است. به طوریکه ۳۰ درصد تمام جوانان در دیترویت بیکار هستند. ۲۵% در برونکس در همسایگی نیویورک شغلی ندارند. حدود یک چهارم جوانان در بخش استانیسلاس کالیفرنیا و بخش هیدالکو در تگزاس بیکارند . 

ولی در بوستون، سیاتل، بخش هینین  در مینسوتا و بخش دیتون تگزاس تنها ۱۰ درصد جوانان شغل ندارند .

 بیکاری در آمریکا

برطرف کردن مشکل  

طبق این گزارش، مسیر سنتی که به اشتغال ختم می‌شد دیگر برای همه موثر نیست، مخصوصاً آنهایی که درگیر فقر و مشکلات زبانی هستند یا برای رنگین‌پوستان . 

در این مسیر نه تنها باید در یک دانشگاه یا یک برنامه آموزشی ثبت‌نام کرد، بلکه باید به بهترین شکل فارغ التحصیل شد و مهارت لازم برای مشاغل خوب با درآمد مناسب و فرصت های پیشرفت را کسب کرد.  

باید در این روند تغییراتی ایجاد کرد تا به این نسل کمک کرد به بازار کار بازگردند. با کارآموزی، گرفتن گواهینامه، اتصال جوانان به فرصت های تحصیلی و برنامه های دو نسلی که بر نیازهای والدین و جوانانشان تمرکز دارد، می توان آنها را به بازار کار پیوند زد .

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!