آزمون استخدامی آموزش و پرورش مردادماه امسال برگزار می شود

​​​​​​​معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت که به احتمال زیاد آزمون جامع استخدامی دولت در مرداد ماه برگزار و حدود ۲۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش مردادماه امسال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری ایسنا، علی الهیار ترکمن جزئیات برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و میزان جذب نیرو در سال تحصیلی جدید را اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه مجوزهای ما هم برای جذب از طریق اساسنامه ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان (جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر پس از قبولی در آزمون استخدامی و گذراندن دوره‌های یکساله صلاحیت حرفه‌ای معلمی) و هم برای دوره‌های چهار ساله کارشناسی تربیت معلم صادر شده است.

 

اگر میخوای بدونی برای چه شغلی مناسبی در تست شخصیت شناسی کاران شرکت کن

 

وی افزود: کسانی که می‌خواهند از طریق ماده ۲۸ وارد آموزش و پرورش شوند، می‌توانند در آزمون فراگیر و جامع سازمان اداری استخدامی شرکت کنند لذا باید منتظر اطلاعیه‌های استخدامی سازمان امور استخدامی باشند. به احتمال زیاد این آزمون مرداد ماه برگزار خواهد شد.

جذب ۴۵ هزار دانشجو معلم

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آن دسته از پذیرفته شدگان کنکور سراسری نیز که قصد دارند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده و معلم بشوند، باید پس از اعلام نتایج، نسبت به درج و انتخاب دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته اقدام کنند گفت: برای امسال ۲۵ هزار نفر مجوز دوره‌های چهار ساله دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری صادر شده است.

وی همچنین از تبدیل وضعیت ۱۰ تا ۱۲ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی، معلمین حق‌التدریس و نیروهای پیش دبستانی از محل قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

بیشتر بخوانید:

25هزار نفر معلم امسال در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوند

 

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!