استخدام مهندس عمران

همه‌ی آگهی های استخدام مهندسی عمران را در کاران ببینید و با شغل مهندسی عمران بیشتر آشنا شوید.

استخدام مهندس عمران

افزایش تعداد دانشگاه‌های مختلف که رشته‌ی مهندسی عمران در آن‌ها آموزش داده می‌شود باعث شده است تا تعداد افراد تحصیل‌کرده در این رشته بیشتر از نیاز بازار کار باشد و همین علت موجب شده تا برای استخدام مهندس عمران با مشکل مواجه شود؛ اما فراموش نکنید این فقط ظاهر ماجراست، در واقع باید بگوییم نبود افراد ماهر در زمینه‌های مهندسی عمران، موجب بالا رفتن نرخ بیکاری شده است.


در فیلمها همیشه مهندسین عمران را با کت و شلوار و کیف به دست میبینیم، این صحنه‌ها در فیلم‌ها هستند و واقعیت چیز دیگری است. یک مهندس عمران باید در پروژه‌های مختلف از کوه و دریا گرفته تا بیابان و جنگلها حضور یابد و به ساخت‌وساز بپردازد. این موارد میتواند فردی که علاقه‌ی کافی به این رشته ندارد را زود خسته و دلسرد کند.
شما نیاز دارید برخی مهارتهای جانبی را بیاموزید تا بتوانید بازار کار و استخدام مناسبی داشته باشید مطمئناً فرد تحصیل‌کرده با داشتن مهارت های زیاد شانس بیشتری برای استخدام و جذب در بازار مهنسی عمران را خواهد داشت.

 


 


برای کارفرمایان مهندسی عمران رزومه حرفه‌ای و داشتن سابقه مهم و ضروری است، به علت اینکه مهندسی عمران شغلی عملی و فنی است، و یک مهندس عمران باید قبل از ورود به این شغل آن را تجربه کند. اگر قصد دارید در این شغل استخدام شوید قبل از کاریابی به فکر گذراندن دورههای مختلف و کار کردن در کنار مهندسان به‌صورت کارآموزی باشید. حتی لازم است بدون دریافت حقوق به کسب مهارت و تجربه بپردازید. در این حالت شما سابقه و تجربه کاری مفید به دست میآورید و این همان چیزی است که کارفرمایان از شما انتظار دارند.

 

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره شغل مهندس عمران و آگهی استخدام مهندس عمران.

نمونه رزومه مهندس عمران و آگهی های استخدامی مهندس عمران.

مهندس های عمران جذب بازار مشاور املاک شده اند!

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!