استخدام با حقوق بالا در تهران

"چطور می توانم در تهران یک کار خوب پیدا کنم؟ " این سوال شاید دغدغه خیلی از هم وطنان ما در شهرهای بزرگ و کوچک باشد، یا حتی استخدام با حقوق بالا در تهران برای کسانی که ساکن تهران اند یک مساله بزرگ است.

استخدام با حقوق بالا در تهران

قبل از اینکه به کار کردن در تهران یا هر جای دیگر فکر کنیم خوب است یک لیست از توانمندی هایمان درست کنیم، از سابقه های کاری مان و تحصیلات و مهارت هایی که داریم. این لیست همان رزومه است. اما اگر رزومه نداریم، قبل از استفاده از یک رزومه ساز آنلاین، روی کاغذ این لیست را بنویسیم.

مثلا یک لیست ساده شامل این موارد است:

دیپلم یا فوق دیپلم دارم، رانندگی بلدم، معافیت از خدمت یا کارت پایان خدمت دارم، شیرینی پزی بلدم، یک سال در یک خیاطی کار کردم و راسته دوزی بلدم، کار با کامپیوتر بلدم، کلاس آموزش اکسل رفته ام، در دوران تحصلی همیشه سرگروه پر انرژی بودم. رزومه مطالبی به همین سادگی است که مرتب و منظم می شود و کارفرما را خیلی سریع با شما آشنا می کند.

حالا بهتر است گام های زیر را بردارید:

-یک رزومه خوب بسازید

-به جای پیدا کردن همه سایت های کاریابی و سرزدن به همه آنها، آنهم هر روز،  تمام آگهی های استخدام تهران را از همه جا در کاران ببینید!

-بدون نگرانی برای بعضی از آگهی های استخدام تهران که به توانایی شما نزدیک است درخواست همکاری بفرستید.

-اگر امکان مصاحبه حضوری ندارید، خیلی محترمانه از شرکت ها یا کسب و کارها بخواهید با شما تلفنی مصاحبه کنند.

-اگر بازار یک شغل با درآمد بالا داغ است، شروع کنید! مهارت های مرتبط با آن شغل را یاد بگیرید!

-دست از پشتکار برندارید!

ضمنا اگر می خواهید هفت گام برای ساخت یک رزومه حرفه ای را اینجا بخوانید.

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

تهران شهری پر از زیبایی است، اگر شلوغ، گران و پر از ترافیک است اما بناهای زیبا و جاهای دیدنی در محله های قدیمی اش کم ندارد. اگر در تهران شغل خوبی پیدا کردید روزهای تعطیل و بعد از ظهرهایی که انرژی دارید به محله ها و جاهای دیدنی اش سر بزنید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!