شغلی باشد در حد دانشجو با آموزش مدیریت بازرگانی یاشغل دیگر - شیپور

location_onاصفهان

شغلی باشد در حد دانشجو با آموزش مدیریت بازرگانی یاشغل دیگر - شیپور

۱۳۹۹/۱۲/۶

errorالزامات

شغلی باشد در حد دانشجو با آموزش مدیریت بازرگانی یاشغل دیگر

اصفهان، رباط


در جست وجوی شغلی مناسبم با آموزش باشد دانشجوام آقا رشته مدیریت بازرگانی ام در ارتباط با شغلم که مدیریت است کارآموزی هم باشد مایلم کارکنم مدیر فروش هم باشد مایلم کارکنم با آموزش به کامپیوتر آشنایی دارم و علاقه مندم به کارهای کامپیوتری کار کنم کار اداری دفتری کارمندی حراست و نگهبانی هم باشد موردی ندارد کاراینترنتی و در منزل هم اشکالی ندارد حسابداری صندوقداری انبارداری هم پیشنهاد کارشود باآموزش تمایل به کارکردن دارم.

کارگری نه اما اگر کاراپراتوری دستگاه فرز تراش cnc تراشکاری بافندگی نساجی و غیره با آموزش باشد درخدمتم کارکارگاهی ساده اپراتوری باشد موردی ندارد کارفست فود پیتزازن کافی شاپ رستوران با آموزش باشد مایل به کارهستم . کار فروشندگی هم با آموزش باشد مایل به کارهستم.
گواهی نامه پایه 3دارم اما اگر رانندگی لیفتراگ با آموزش پیشنهاد کار باشد مایلم در این خصوص هم کار کنم کلام آخر اینکه به کارهای کامپیوتری نرم افزاری و طراحی سایت برنامه نویسی اندروید علاقه مندم و اطلاعاتی هم دارم در این زمینه اگر کسی پیشنهاد کار دهد با آموزش باکمال میل کار میکنم آقا 26سالمه ساکن رباط اول مدرکم کارشناسی مدیریت بازرگانی ام دانشجوام. ممنونم منتظرم


۰۹۳۰XXX۰۳۶۲ (نمایش کامل)

نمایش بیشتر
rss_feed