چطور یک ویدئو رزومه حرفه ای برای برندینگ شخصی بسازیم؟

با تهیه ویدیو رزومه برندینگ شخصی یک تصویر حرفه ای از خودتان و توانمندی ها میسازید و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین برقرار می کنید و همچنین موقعیت‌های ویژه استخدامی سریع تر به شما پیشنهاد می شود.

چطور یک ویدئو رزومه حرفه ای برای برندینگ شخصی بسازیم؟

 

برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای برای برندینگ شخصی بهتر است کار را به کاران بسپارید. زیرا کاران با داشتن استودیو و محیطی با نور پردازی مناسب و پرده سبز برای پس زمینه ویدیو این امکانات را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک ویدئو رزومه حرفه‌ای بسازید. توجه داشته باشید در رزومه ویدیویی تنها چند ثانیه فرصت دارید تا کارفرما را به خود جذب کنید. پس بهتر است حرفه‌ای عمل کنید.

برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای باید به نکاتی توجه کنید:

برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای حتما باید سناریو داشته باشید.

ویدئو رزومه حرفه‌ای بهتر است با دوربین موبایل گرفته نشود زیرا در رزومه تصویری حرفه‌ای محیط با نور مناسب و داشتن پرده سبز برای پس زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نبود آن باعث انحراف ذهن بیننده می‌گردد.

در رزومه ویدئویی حرفه‌ای لباس رسمی بپوشید، به لنز دوربین نگاه کنید تا با مخاطب ارتباط بهتری برقرار کنید.

ویدئو رزومه حرفه‌ای باید بتواند میزان حرفه‌ای بودن شما، اعتماد به نفس‌تان و مهارت‌های پرزنتیشن شما را نزد کارفرما برجسته کند.

برای حرفه‌ای شدن یک ویدئو رزومه معمولا از ادیتور‌ها و اپلیکیشن‌های خاص استفاده می‌شود.

ویدئو رزومه حرفه‌ای می‌تواند بیش از یک دقیقه یعنی حدودا سه دقیقه باشد.

برای اینکه از نظر کارفرما کاملا حرفه‌ای باشید در کنار ویدئو رزومه حرفه‌ای یک رزومه متنی خوب هم داشته باشید برای داشتن رزومه متنی خوب اینجا را کلیک کنید.

 

 

جهت مشاوره برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای برای برندینگ شخصی می توانید از خدمات کاران و استودیوی ما برخوردار شوید. برای این کار کافی است که با ما تماس بگیرید.

 

به این موضوع توجه داشته باشید که ویدئو رزومه حرفه‌ای برای برندینگ شخصی صرفا به یک صنعت و حرفه خاصی محدود نمی‌شود و این نوع رزومه را می‌توان برای هر شغل با هر مهارتی برای تاثیرگذاری بر کارفرما و استخدام بهتر ساخت و استفاده کرد.

 

برای آشنایی با انواع ویدئو رزومه (رزومه ویدئویی) اینجا کلیک کنید

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!