چطور یک ویدئو رزومه ساده بسازیم؟

در این مقاله بخوانید ویدئو رزومه ساده چیست؟ ، با نحوه ساخت رزومه ویدیویی آشنا شوید و یک نمونه رزومه ویدیویی ساده ببینید.

چطور یک ویدئو رزومه ساده بسازیم؟

ویدئو رزومه یک ویدئو کوتاه است که شما در آن سوابق شغلی و تحصیلی‌تان را بیان میکنید و راجع به مهارت های شغلی‌تان توضیح میدهید؛ در واقع ویدئو رزومه همان فیلم رزومه کاری شماست. برای ساخت ویدئو رزومه ساده نیاز به هیچ ابزار یا مهارت خاصی ندارید و به راحتی می‌توانید برای خودتان یک ویدئو رزومه بسازید.

 ویدئو رزومه ات را در کاران به دست کارفرما برسان.

تنها ابزاری که برای ساخت رزومه ویدیویی نیاز دارید یک دوربین ساده است که می‌تواند همان دوربین گوشی‌تان باشد.

برای ساخت رزومه ویدیویی بهتر است متنی که میخواهید در ویدئو بیان کنید را از قبل آماده کنید و چند بار با خودتان  تمرین کنید و در نهایت آن را ویرایش کنید تا هنگام ضبط ویدئو رزومه مشکلی پیش نیاید.

پیش از ضبط ویدئو رزومه مکانی ساکت و آرام با نور مناسب را برای این کار مشخص کنید و به یاد داشته باشید که نمای پشت سرتان نباید شلوغ باشد، بهتر است یک دیوار خالی برای پس زمینه ویدیوتان انتخاب کنید.

برای ضبط رزومه ویدئویی، گوشی موبایلتان را در یک جا ساکن قراردهید و دوربین سلفی را باز کنید، زاویه ویدئو و فاصله‌تان را تنظیم کنید و شروع به ضبط کنید.

در ابتدای رزومه تصویری‌تان خودتان را معرفی کنید و حتما شغل‌تان را در شروع ویدئو ذکر کنید. و بعد به سوابق شغلی و تحصیلی و مهارت های شغلی تون بپردازید.برای اطلاع بیشتر از مطالبی که باید در ویدیو رزومه گفته شود این مقاله میتواند برایتان مفید باشد.

اگر به دنبال ساخت رزومه ویدیویی حرفه ای تری هستید، میتوانید انواع دیگری از ویدئو رزومه را انتخاب کنید مثل ویدئو رزومه حرفه ای یا ویدئو رزومه سلف برندینگ.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!