لیست شغل های اداری

در این مقاله با مشاغل اداری بیشتر آشنا شوید و لیست شغل های اداری را ببینید.

لیست شغل های اداری

 

شغل های اداری با توجه به سازمان ها و سیستم های مختلف دارای تنوع زیادی هستند. شاغلان اداری وظیفه جمع آوری اطلاعات، مدیریت نیروی انسانی، خریدها، نامه نگاری ها، ارائه گزارشات و… را بر عهده می گیرند. مشاغل اداری از ارکان مهم هر سازمانی هستند و در استخدام شغل اداری حتماً باید موارد و ویژگی های شخصیتی مناسب  کارمندان را سنجید. مدیریت زمان، مسئولیت پذیری و پیگیر بودن جزو ویژگی های اصلی است که برای استخدام مشاغل اداری باید در نظر گرفت.  در ادامه لیست شغل های اداری را ببینید.

لیست شغل های اداری :

مدیر اداری 

مدیر روابط عمومی

مدیر منابع انسانی 

کارمند اداری 

منشی 

کارشناس منابع انسانی 

 

برای استخدام در شغل موردعلاقه تان احتیاج به یک رزومه دارید؛ همین حالا یک رزومه حرفه ای بسازید

 

کارشناس روابط عمومی 

مسئول تدارکات 

مدیر تولید 

مسئول دفتر 

کارشناس آموزش 

متصدی بانک 

مشاور مدیریت 

مسئول خرید 

متصدی امور دفتری

سردفتر 

 

اگر میخوای بدونی برای چه شغلی مناسبی در تست شخصیت شناسی کاران شرکت کن

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست مشاغل می‌توانید به سایت Onet مراجعه کنید، این سایت به نوعی دایرة المعارف مشاغل دنیا محسوب می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

لیست مشاغل آزاد.

لیست انواع مشاغل.

استخدام کارمند اداری.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!