استخدام برنامه نویس پایتون

استخدام برنامه نویس پایتون یکی از پرتقاضاترین آگهی‌های استخدامی در حوزه برنامه‌نویسی است. در این مقاله کاران می‌توانید آگهی‌های استخدامی برنامه نویس پایتون را ببینید و درباره مهارت‌های برنامه‌نویسی پایتون بیشتر بدانید.

استخدام برنامه نویس پایتون

مهارت‌های لازم برای برنامه‌نویسی Python

اگر می‌خواهید به عنوان یک پایتون کار استخدام شوید نیاز هست مثل باقی شاخه های برنامه‌نویسی مهارت‌های لازم برای کدنویسی در این حوزه را کسب کنید.

برخی از مهارت‌هایی که یک برنامه نویس پایتون برای استخدام باید بداند شامل موارد زیر هستند:

آشنایی کامل با فریم ورک Django یا Flask یا Bottle به عنوان معروف‌ترین فریم ورک‌های در پایتون

آشنایی با مفاهیم دیتابیس و Postgres و استفاده از آن در پایتون

تحلیل و حل مسئله با استفاده از ویژگی‌های خاص و پیشرفته در پایتون

توانایی طراحی، توسعه و استفاده از API در پایتون

توانایی نوشتن تست و گرفتن گزارش برای برنامه‌های نوشته شده در پایتون

توانایی یادگیری کتابخانه‌های جدید

 

و در نهایت برای آشنایی بیشتر کارفرما با مهارت‌های شما بهتر است یک نمونه کار ارائه دهید.

 

 

داشتن سابقه و تجربه یک فاکتور بسیار مهم برای استخدام برنامه نویسان است. اگر می‌خواهید به عنوان برنامه‌نویس پایتون استخدام شوید و بالاترین سطح درآمد را دریافت کنید بهتر است هرچه زودتر برای یادگیری و کسب این مهارت‌ها اقدام کنید.

از آنجایی که برنامه‌نویسی پایتون مهارتی کاربردی و جذاب است و بازار کار آن در ایران خوب است و همچنین درآمد این نوع از برنامه نویسی نسبت به دیگر مشاغل بالاتر است بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند و وارد بازار کار و استخدام برنامه نویسی پایتون شوند.

درآمد برنامه نویس پایتون

درآمد برنامه‌نویسان پایتون در ایران بستگی به نوع پروژه، نوع شرکت، و جایگاهی که در آن استخدام می‌شوند دارد و با توجه به مهارت‌های فرد متفاوت است. به عنوان مثال حقوق کارآموز برنامه‌نویس پایتون می‌تواند تا چندین ماه حقوق پایه وزارت کار باشد اما معمولا حقوق دریافتی یک برنامه نویس پایتون با 2الی 3 سال سابقه کار مرتبط می تواند از 5 میلیون تومان شروع شده و تا 7 میلیون تومان و یا حتی بیشتر هم باشد. برای  سابقه کار بیشتر از 3 سال در همین زمینه ممکن است تا 10 میلیون تومان نیز پرداخت شود. البته همانطور که اشاره کردیم رقم حقوق و دستمزد بستگی به سابقه کار و تجربه و مهارت برنامه‌نویس دارد.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!