نمایشگاه الکامپ امسال از 27 تا 30 تیرماه برگزار می شود

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگترین آوردگاه کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ 27 ام تا 30 ام تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ امسال از 27 تا 30 تیرماه برگزار می شود

 

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگترین آوردگاه کسب و کارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ ۲۷ ام تا ۳۰ ام تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کاران و به نقل از سایت رسمی نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه قرار است امسال هم همچون سال های گذشته با رشد چشم‌گیر کسب وکارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه تمام فعالان کسب و کارهای حوزه بانکداری الکترونیکی،تجارت الکترونیکی،دولت الکترونیکی، کسب و کارهای حوزه سخت افزار و نرم افزار، هوش مصنوعی،دیتا سنتر و سیستم های هوشمند، اینترنت، امنیت شبکه و فناوری اطلاعات،آموزش و مشاوره ، رسانه و سرگرمی هستند.

بازدیدکنندگان الکامپ، متخصصان و سرمایه گذاران فناوری اطلاعات و ارتباطات،مدیران سازمان های مرتبط با ICT، فعالان حوزه استارتاپی ، رسانه ها و عموم مردم هستند.

در الکامپ سال ۱۳۹۷، حدود ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین حدود ۳۰۰  کسب و کار نوپا در قالب استارت آپ در این رویداد حضور داشتند. شرکت های خارجی از کشورهای مختلفی همچون چین، امارات، فرانسه، آلمان، ترکیه، روسیه، هند، تایوان و ایتالیا بودند.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!