استخدام برنامه نویس دورکار

اگر به دنبال استخدام برنامه نویس دورکار هستید و یا می‌خواهید برنامه نویس دورکار شوید، خواندن این مقاله کاران را به شما توصیه می کنیم.

استخدام برنامه نویس دورکار

فرصت های شغلی دورکاری برنامه نویسی در حال حاضر بین آگهی های استخدامی دورکاری و پروژه ای محبوبیت بالایی دارد.اگر به دنبال استخدام برنامه نویس دورکار هستید ابتدا به این سوال پاسخ دهید که آیا هدف‌تان استخدام برنامه نویس با حقوق بالا است که تجارب بالایی داشته باشد یا هدف‌تان استخدام یک برنامه نویس مبتدی با حقوق کمتر است.

برای استخدام برنامه نویس حتما باید انتظارات‌تان را مشخص کنید.قبل از این کار بهتر است درباره استخدام و بازار کار برنامه نویسی تحقیق کنید و بیشتر بدانید؛تعیین کنید دقیقا در چه حوزه‌ای می خواهید یک برنامه نویس استخدام کنید و تکنولوژی های مورد نیازتان چیست؟ بهتر است برای مشخص کردن این موارد از مدیر فنی مجموعه‌تان مشورت بگیرید و شرح وظایف برنامه نویس را قبل از استخدام او تنظیم کنید.

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته انواع زبان‌های برنامه‌نویسی اینجا را مشاهده کنید

در استخدام برنامه نویس دورکار به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام استخدام برنامه نویس دورکار علاوه بر مهارت های فنی باید به مهارت های عمومی یا همان مهارت های نرم مثل حل مسئله، مدیریت زمان و متعهد بودن هم توجه شود. اما برای استخدام دورکار یک برنامه نویس خوب موضوع توانایی مدیریت زمان اهمیت بیشتری دارد؛ مخصوصا اینکه بتواند برنامه نویس شما بتواند پروژه را سر وقت به شما برساند.

چطور یک برنامه نویس دورکار شویم؟

شاید برنامه نویسی برای مبتدیان کار سختی بنظر برسد، ولی با تمرین و تلاش می‌توانید به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شوید.این را به یاد داشته باشید که بهترین راه برای برنامه نویس شدن تمرین، تمرین و تمرین است. برای برخی این سوال پیش می‌آید که برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند، واقعیت این است که برای برنامه نویس شدن لازم نیست حتما در رشته تحصیلی مرتبط تحصیل کرده باشید، اما اگر می‌خواهید تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته باشید می‌توانید مهندسی نرم افزار یا علوم کامپیوتر را انتخاب کنید.برای برنامه نویس شدن باید ابتدا باید مسیر شغلی‌تان را مشخص کنید، و بعد از کسب مهارت های لازم باید به دنبال موقعیت های شغلی بگردید شاید از خودتان بپرسید چگونه وارد بازار کار برنامه نویسی شوم؟ بهتر است با موقعیت های کارآموزی شروع کنید.

در حال حاضر استخدام برنامه نویس دورکار و پروژه ای تقاضای زیادی پیدا کرده است، برنامه نویسی دورکاری مزایا و معایب خود را دارد، مثلا در دورکاری شما مزیت کار کردن در تیم را از دست می‌دهید ولی در عوض ساعت کاری منعطفی دارید و مدیریت زمان‌تان دست خودتان است. به همین دلیل است که در برنامه نویسی دورکاری مدیریت زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است علاوه بر مهارت های فنی‌تان این مهارت را نیز در خودتان تقویت کنید.

  

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

بیشتر بخوانید:

چطور برنامه نویس شویم؟

چطور برنامه نویس استخدام کنیم؟

همه چیز درباره شغل برنامه نویس

همه چیز درباره مصاحبه استخدامی برنامه نویس.

استخدام برنامه نویس پروژه ای دورکاری

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!