استخدام در مازندران

آگهی های استخدام در مازندران را در کاران ببینید و با مشاغل پررونق در مازندران آشنا شوید.

استخدام در  مازندران

استخدام و کاریابی درمازندران به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی، گردشگری واقلیمی دربعضی از مشاغل بازار پررونقی دارد.


اگر در مازندران زندگی می‌کنید، علاوه بر آگهی‌های استخدام شغل های اداری در مازندران، فرصت‌های شغلی مثل استخدام در مشاغل گردشگری، استخدام هتلداری در مازندران، استخدام در حوزه باغبانی و استخدام مهندس کشاورزی و استخدام کارگر شالی کاری بازارکار خوبی دارد.
به همین دلیل کارجویان برای استخدام در استان مازندران باید به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اهمیت بیشتری دهند. این آموزش ها باید با توجه به نیاز استخدام استان مازندران باشد. مثلا با توجه به موقعیت جغرافیایی مازندران، افراد جویای کار در مازندران می‌توانند برای استخدام در مشاغل حوزه آب مازندران هم مهارت کسب کنند.

 


آگهی‌های استخدام در مازندران را از همه کاریابی‌ها در کاران ببینید
 


همچنین به دلیل حجم بالای ورود گردشگران به استان مازندران، استخدام در مشاغل گردشگری شهرهای مازندران همیشه پررونق است. به خاطر همین استخدام کارگر خدماتی در هتل‌ها ، اقامتگاه‌ها و مهمان پذیرهای مازندران رایج است.
جالب است بدانید 22 مرکز آموزش فنی و حرفه ای و 220 کارگاه آموزشی در مازندران وجود دارد که رشته‌های جدیدی هم مانند فناوری‌های نوین، نانو تکنولوژی، استفاده از انرژی خورشیدی، طب سنتی، گیاهان دارویی و صنعت ورزش به دوره‌های آموزشی این مراکز اضافه شده است و می تواند بر بازار کاریابی و استخدام استان مازندران تاثیر گذار باشد.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!