استخدام برنامه نویس php

اگر می خواهید بدانید چطور می توانید یک برنامه نویس php شوید؟ یا برنامه نویس php هستید و به دنبال فرصت های استخدامی این زبان برنامه نویسی می‌گردید و یا حتی کارفرما هستید و می خواهید برنامه نویس php استخدام کنید، این مقاله کاران را حتما بخوانید.

استخدام برنامه نویس php

چطور یک برنامه نویس php شویم؟
زبان برنامه نویسی php یک زبان سمت سرور است که برای توسعه وب سایت ها استفاده می‌شود. برای شروع یادگیری این زبان بهتر است ابتدا مطالعه راجع به وب و مفاهیم آن داشته باشید و بعد به یادگیری این زبان برنامه نویسی و دستورات و قوانین آن بپردازید برای یادگیری زبان php می توانید در دوره‌ی آموزشی php از مقدماتی تا پیشرفته شرکت کنید. در کنار آن باید با حداقل یک پایگاه داده آشنایی پیدا کنید، برنامه نویسان معمولا در کنار زبان php از پایگاه داده mySql استفاده می‌کنند. در ادامه می‌توانید برای راحتی کار خود در یکی از فریم ورک های این زبان تخصص پیدا کنید که معروف ترین آن ها Laravel و CodeIgniter  هستند.

در ادامه با توجه به مهارت هایی که کسب کرده‌اید می توانید با رزومه ساز آنلاین کاران یک رزومه‌ای حرفه ای برای خودتان بسازید.حالا باید به دنبال آگهی های استخدامی بگردید و برای آن ها درخواست بفرستید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

درآمد برنامه نویس php چقدر است؟
درآمد برنامه نویس  php با توجه به سابقه کاری، سطح برنامه نویسی و مسئولیت مورد پذیرش و البته شرکتی که در آن کار می کند در سال 99 بین 2 میلیون تومان تا 16میلیون تومان متغیر است که این رقم می تواند در سال 1400 از رقم پایه وزارت کار تا 18 میلیون تومان هم باشد.


برای استخدام برنامه نویس php چه کنیم؟
استخدام برنامه نویس برای سازمان ها مسئله مورد اهمیتی است چراکه بیشتر کسب و کارها وابسته به دنیای دیجیتال شده‌اند. اگر به دنبال استخدام برنامه نویس این زبان پرطرفدار هستید، اول باید نیازمندی های فنی و تکنولوژی های مورد نیاز‌تان را از طریق مشورت با مدیر فنی مجموعه مشخص کنید، و سطح تسلط مورد انتظارتان به تکنولوژی ها و ابزار های مختلف را هم تعیین کنید.
برای استخدام برنامه نویس باید در کنار مهارت های فنی به مهارت های نرم کارجو هم توجه کنید؛ مثل توانایی حل مسئله و کار تیمی؛ بررسی کنید که آیا کارجو ذهن تحلیل گری دارد یا خیر و دقت و انضباط کارجو را نیز در نظر بگیرید.

در ثبت آگهی شغلی برای استخدام برنامه نویس php به توانایی های فنی و مهارت های نرم مورد نیاز، سابقه کاری،مدرک تحصیلی و معافیت سربازی اشاره کنید و توضیح کوتاهی راجع به شرکت و حوزه فعالیت اش بدهید.
در حال حاضر استخدام برنامه نویس دورکار و پروژه ای تقاضای بسیاری دارد و خیلی از کارجویان به دنبال آگهی های استخدام دورکاری برنامه نویس php هستند، پس بهتر است نوع قرارداد را هم در آگهی استخدامی‌تان ذکر کنید. اگر سابقه کاری برایتان اهمیت بالایی ندارد می‌توانید به دنبال استخدام کارآموز برنامه نویسی در این زبان باشید، افراد زیادی هستند که بعد از کسب مهارت های لازم به دنبال موقعیت های کارآموزی هستند و شرکت های بسیاری با استخدام کارآموز برنامه نویسی می‌توانند کارهایشان را جلو ببرند.

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

 

در مراحل بعدی استخدام برنامه نویس بهتر است پروژه‌ی کوچکی برای کارجو تعریف کنید و یا نمونه کار های او را بررسی کنید. برای مصاحبه استخدامی با یک برنامه نویس حتما باید مدیر فنی مجموعه حضور داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره شغل برنامه نویس.

پنج مشکل شغل برنامه نویسی را بشناسید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!