سمینار "بازی وارسازی(gamification) در مدیریت منابع انسانی "برگزار شد

کمیسیون منابع انسانی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، برای اولین بار سمینار بازی وارسازی (gamification) و راهکارهای آن در مدیریت منابع انسانی را با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار کرد.

سمینار "بازی وارسازی(gamification) در مدیریت منابع انسانی "برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کاران، این کمیسیون با هدف ترویج راهکارهای جدید در حوزه مدیریت منابع انسانی، سمینار عملی gamification را برگزار کرد که با استقبال خوب حاضران در جلسه مواجه شد. در این سمینار علاوه بر ارائه مفاهیم بازی وار سازی به صورت عملی، نمونه های موفق اجرایی gamification مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازی وارسازی یکی از روش‌های جدید مدیران منابع انسانی برای افزایش دلبستگی و اشتیاق کارکنان به سازمان و کار خود است. مطابق تعاریف، در فرایند گیمفیکیشن، سازمان ها تلاش می کنند فرایندها و فعالیت های مهم خود را به بازی تبدیل کنند تا از مشارکت حداکثری و بهره وری بهینه کارکنان خود در انجام آنها بهره ببرند.

gamification 2

سمینار بازی وارسازی ضمن تشریح این مسائل تلاش کرد تا اصول و فرایندهای بازی وارسازی را با حضور و مشارکت حاضران سمینار تشریح و تمرین کند.

آشنایی مخاطبین با gamification، ایجاد قابلیت در مخاطبین برای شناخت جنبه های gamification در فرایندهای سازمان و ایجاد توانایی طراحی بازی های سازمانی و تبدیل فرایندهای سازمان به gamification از مهم ترین اهداف برگزاری این سمینار بودند.

gamification3

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!