استخدام آنلاین

در این مقاله درباره فرآیند استخدام آنلاین و مزایای آن بخوانید.

استخدام آنلاین


امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرآیند استخدام هم تغییر کرده است و استخدام آنلاین رایج شده است. کم کم رزومه های کاغذی به خاطره ها می‌پیوندند و کمتر کسی در روزنامه های همشهری به دنبال آگهی های شغلی می گردد چون بیشتر مردم به استخدام آنلاین روی آورده اند. حتی با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مصاحبه های شغلی هم آنلاین برگزار می‌شوند.
شما می‌توانید تمام فرآیند های استخدام را در کاریابی آنلاین کاران انجام دهید، اگر کارجو هستید و قصد دارید یک رزومه حرفه ای بسازید که به استخدام آنلاین‌تان کمک کند، می‌توانید از رزومه ساز آنلاین کاران استفاده کنید و همچنین می‌توانید ویدئو رزومه‌تان را هم به رزومه اصلی پیوست کنید. 

همین حالا رزومه ات را در کاران بساز.

اگر کارفرما هستید و می خواهید استخدام آنلاین انجام دهید و نیاز به نشر آگهی استخدام دارید، می‌توانید از خدمات ثبت آگهی کاران استفاده کنید و رزومه های مرتبط با آگهی‌تان دریافت کنید.

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

اگر به دنبال موقعیت های شغلی هستید، سامانه استخدام آنلاین کاران به شما کمک می کند. لازم نیست روزنامه های مختلفی را زیر و رو کنید کافی است یک سرچ ساده در موتور جستجوی کاران انجام بدهید و آگهی های استخدام مناسب تان از سراسر وب را یکجا ببینید.اگر می خواهید که موقعیت های شغلی مناسب برایتان ارسال شود می‌توانید بسته خبرم کن را فعال کنید، و اگر علاقه مند هستید که کاران شما را به فرصت های شغلی معرفی کند می‌توانید بسته معرفی ام کن را فعال کنید و به صورت آنلاین استخدام شوید. 
اگر کارفرما هستید و می‌خواهید مصاحبه های استخدامی‌تان را به صورت آنلاین انجام دهید می‌توانید از سرویس مصاحبه آنلاین استفاده کنید.
حتی شما می‌توانید در آزمون های شخصیت شناسی به صورت آنلاین شرکت کنید و جواب این آزمون ها را به همراه فایل رزومه و ویدئو رزومه تان برای کارفرما از طریق پلتفرم کاران ارسال کنید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!