استخدام برنامه نویس مبتدی

اگر برنامه‌نویس مبتدی هستید و می خواهید با عنوان برنامه‌نویس مبتدی استخدام شوید پس بهتر است قبل از شاغل شدن این مقاله کاران که درباره استخدام برنامه نویس کارآموز است را بخوانید.

استخدام برنامه نویس مبتدی

استخدام برنامه نویس در حال حاضر نیاز بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌هاست، البته هرکدام از این شرکت‌ها با توجه به نوع برنامه و بودجه‌ای که دارند برنامه نویس استخدام می‌کنند. برخی با استخدام یک برنامه‌نویس مبتدی به نتیجه دلخواه می‌رسند و برخی دیگر با استخدام چندین برنامه نویس حرفه‌ای.

برای شروع یادگیری برنامه نویسی، ابتدا باید زبان برنامه نویسی مورد نظرتان را انتخاب کنید.یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای شروع پایتون است.اگر می‌خواهید به عنوان برنامه‌نویس مبتدی در یک محیط کاری استخدام شوید قبل از ارسال درخواست همکاری برای خود هدف گذاری کنید، داشتن هدف به شما کمک بزرگی می‌کند؛ به طور مثال در همان ابتدا یک سایت شخصی برای معرفی خودتان یا یک سایت برای معرفی یک شرکت و یا حتی یک اپ موبایل طراحی کنید، یا حتی می‌توانید از پروژه‌های کوچکتر شروع کنید مثلا طراحی صفحه لاگین یک وب سایت. با این کار می توانید یک نمونه کار هر چند ساده به کارفرما برای استخدام ارائه کنید.

 

همه‌ آگهی‌های استخدام کارآموز برنامه نویسی را در کاران ببینید.

 

حتما به عنوان یک برنامه‌نویس مبتدی به این موضوع توجه داشته باشید که یکی از اصلی‌ترین فرایندها در کد نویسی مشکل‌یابی کدها و یا همان دیباگ کردن است. بنابراین برای استخدام و مشغول به کار شدن در حوزه برنامه نویسی نه تنها کد نویسی را باید بلد باشید بلکه حتما با انواع ارور‌ها یا همان خطاها هم آشنا شوید.

به یاد داشته باشید برنامه ‌نویس مبتدی ممکن است از این که اولین نسخه نرم افزار خود را به دیگران نشان بدهد، نگران می شود؛ چرا که ممکن است کارش حرفه‌ای نباشد اما بدانید تا زمانی که شما نرم افزار خود را منتشر نکنید، باگ ها و نواقص آن مشخص نمی شود.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

اگر شما تا این مرحله از برنامه‌نویسی پیش رفته‌اید یعنی نیمه‌ای از راه را پیموده‌اید و حالا می‌توانید با عنوان یک برنامه نویس مبتدی استخدام شوید. تلاش در مسیر شغلی برنامه‌نویسی میتواند با توجه به بازار کار برنامه نویسی در ایران تضمینی برای داشتن یک درآمد بالا در آینده باشد.

با استخدام شدن با عنوان برنامه‌نویس مبتدی به شما این فرصت داده می‌شود در کنار فرایندهای کاری، مسائل و مهمترین مفاهیم حوزه برنامه نویسی را آموزش دیده و به طور عملی با آنها آشنا شوید. و بعد از کسب مهارت های لازم در زمینه‌های مختلف این حوزه می‌توانید با عنوان برنامه‌نویس دورکار، پاره وقت و پرژوه‌ای مشغول به کار شوید.

 

چند توصیه برای برنامه نویسان‌مبتدی که استخدام می‌شوند:

اگر برنامه نویس مبتدی هستید و می‌خواهید استخدام شوید انتظار دستمزد‌های آنچنانی نداشته باشید. صبور باشید، با کسب مهارت و تجربه در این رشته به حقوق و مزایا بالاتر دست پیدا خواهید کرد.

انتقاد پذیر باشید؛ ممکن است با بازخورد گرفتن از همکاران، نرم افراز شما دستخوش تغییرات شود و این اصلا بدان معنا نیست که نرم افزار شما ناکارآمد است.

سورس کد نرم افزار خود را به همکار برنامه‌نویس حرفه‌ای دهید تا باگ‌های احتمالی شما را بررسی کند و نکاتی را برای بهینه سازی به شما ارائه کند.

در برنامه نویسی شما دچار چالش‌های زیادی می‌شوید که ممکن است ساعت ها و روزها برای آن وقت صرف کنید اگر راهکارهای خوبی پیدا کردید با همکاران برنامه نویس خود به اشتراک بگذارید؛ اینکار شما را حرفه‌ای‌تر می‌کند.

به عنوان یک برنامه نویس مبتدی بهتر است یک رزومه کاری هم داشته باشید رزومه ساز آنلاین کاران به شما کمک میکند بهتر به کارفرما معرفی شوید.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره مصاحبه استخدامی برنامه نویس

همه چیز درباره استخدام یک برنامه نویس و مصاحبه شغلی آن

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!