استخدام مدیر محصول

آگهی های استخدام مدیر محصول را ببینید و در این مقاله کاران با مهارت ها و حقوق مدیرمحصول آشنا شوید.

استخدام مدیر محصول

استخدام مدیر محصول یکی از جایگاه‌های شغلی جدید و مهم در شرکت‌ها محسوب می شود.
اگر می خواهید به عنوان یک مدیر محصول استخدام شوید باید حتما در مورد محصول یا صنعتی که شرکت مورد نظر در آن حوزه فعالیت دارد اطلاعات و دانش عمیقی به دست آورید، از آنجایی که این شغل حساسیت و اهمیت بالایی دارد، شما نیز باید به قول معروف از سیر تا پیاز تولید محصول مورد نظر را مورد تحقیق و بررسی و مطالعه قرار دهید.


به دنبال استخدام در شغل مدیر محصولی باشید که تا حد امکان با رشته‌ تحصیلی شما در ارتباط است. در این صورت شما حداقل دانش اولیه برای مدیریت یک محصول را دارید. سابقه کاری شما اگر با حوزه محصول موردنظر مرتبط باشد راحت
تر می توانید به عنوان یک مدیر محصول ایفای نقش کنید.

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین


هر مدیر محصولی باید علاوه بر مهارت های فنی و تخصصی موردنظر شغل مدیر محصول، مهارت های عمومی و نرم لازم را داشته باشد تا در ارتباط با تیم کاری و همچنین کارفرما موفق شود.یکی از دوره های کاربردی مدیریت محصول،مالک محصول اسکرام که در آن مهم‌ترین مهارت مورد نیاز برای یک مدیر محصول را می توانید آموزش ببینید.
یک مدیر محصول باید با مشتریان محصول خود نیز در ارتباط باشد تا بتواند بازاریابی بیشتری برای جذب مشتریان جدیدتر و فروش بیشتر انجام دهد. حتی یک مدیر محصول برای مدیریت بهتر تولیدات، لازم است با کارکنان مجموعه‌ی خود نیز ارتباط خوب و مثبتی داشته باشد، بنابراین در مهارت‌های ارتباطی باید ماهر باشد.
از جمله مهارت‌های ارتباطی مهم که مدیر محصول به آن نیاز دارد قدرت سخنوری، مسئولیت پذیری، حل مشکلات کاری است که می‌تواند برای مدیرمحصول کارساز و مفید واقع شود. این مهارت‌ها در جلسه‌ مصاحبه مورد سنجش قرار خواهند گرفت پس اهمیت آن‌ها را جدی بگیرید.
حقوق یک مدیر محصول با توجه به سابقه کاری و نوع محصول می تواند متغیر باشد. با توجه به مسئولیت های سنگینی که بر عهده یک مدیر محصول است،درآمد مدیرمحصول می تواند از 6 میلیون تومان تا 13 میلیون تومان هم تعیین شود.


چند سوال تخصصی استخدام مدیر محصول:

تا به حال فرایند تولید چه محصولات و یا خدماتی را مدیریت کرده‌اید ؟
از محصولات شرکت ما چه می دانید؟
چه راه کارهایی برای توسعه‌ محصولات این شرکت پیشنهاد می دهید؟
زمان انتشار یک محصول را چگونه مدیریت می‌کنید؟
محصول بعد از وارد شدن به بازار و رسیدن دست مشتری نیازمند چه فرایندهای مدیریتی است؟
در شغل قبلی خود چه موفقیت‌ها و شکست‌هایی در مدیریت یک محصول داشته‌اید؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!