نمونه متن آگهی استخدام فروشنده

نوشتن متن مناسب برای آگهی استخدام فروشنده به شما کمک می کند تا مرتبط‌ترین رزومه‌ها را برای جذب یک فروشنده خوب پیدا کنید. در این مقاله کاران می توانید یک نمونه متن آگهی استخدام فروشنده را ببینید.

نمونه متن آگهی استخدام فروشنده

 

نوشتن یک آگهی شغلی خوب به شما کمک می کند انتظارات خود را برای استخدام مشخص کنید. در واقع متن آگهی استخدامی شما نشان می دهد که به دنبال چه نیرویی و با چه مشخصاتی هستید.

برای استخدام کارشناس فروش و یا استخدام فروشنده هم می توانید مثل هر آگهی استخدامی ابتدا با  نوشتن عنوان شغلی مورد نظر شروع کنید ؛ در ادامه به شرح وظایف فروشنده و شرایط استخدامی مثل روزهای کاری، حقوق و مزایا اشاره کنید و مسئولیت ها و مهارت های مورد نظر برای یک فروشنده حرفه ای را در آگهی استخدامی حتما ذکر کنید. در بخش آخر آگهی استخدامی فروشنده حتما لازم است اطلاعات تماس برای ارسال رزومه را مشخص کنید.

فراموش نکنید اطلاعات آگهی استخدام را به ‌ترتیب اولویت و به صورت خلاصه درج کنیددر واقع بهتر است اطلاعات مهم و شرایط استخدامی را در ابتدای آگهی قرار دهید؛ مواردی مثل شرح وظایف شغلی، جزئیات درباره محل کار، مزایا، شرایط استخدام و نحوه تعامل با کارفرما حتما باید در متن آگهی استخدام مشخص باشد. ؛ برای نوشتن یک متن آگهی استخدامی جذاب حتما این مقاله کاران را بخوانید.

 

 

نمونه متن آگهی استخدام فروشنده خانم را در ادامه ببینید:

 

به چند فروشنده خانم جهت فروشندگی پوشاک نیازمندیم 

  • نوع قرارداد تمام وقت
  • میزان حقوق 5 تا 6 میلیون تومان
  • جنسیت زن
  • میزان تحصیلات دیپلم

فروشگاه غزال  تنکابن جهت تکمیل کادر فروش به چند خانوم با تجربه و واجد شرایط جهت فروشندگی پوشاک زنانه و بچگانه نیازمند است با حقوق و مزایایه خوب، جهت هماهنگی با شاره 0939XXX7873 تماس حاصل فرمایید

 

بیشتر بخوانید:

همه چیز دربازه شغل فروشنده

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!