نمونه رزومه منشی و آگهی های استخدامی منشی

نمونه رزومه کاری منشی را ببینید و در این مقاله کاران با آموزش نحوه نوشتن رزومه یک منشی آشنا شوید.

نمونه رزومه منشی و آگهی های استخدامی منشی

رزومه شما به عنوان منشی معرف دقت و تبحر شما در ارائه اطلاعات دقیق و درست است. با تهیه یک رزومه حرفه ای فرصت های استخدام منشی را با موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد . باید توجه کنید اگر در رزومه یک منشی اشتباهات تایپی و نگارشی وجود داشته باشد به سختی برای استخدام انتخاب می شود. چراکه از جمله وظایف مهم یک منشی تهیه مستندات و نامه نگاری با دقت و کیفیت بالا است.همین جا با شرح وظایف و مهارت های یک منشی آشنا شوید.

 

برای نوشتن رزومه کاری منشی حتما باید علاوه بر وارد کردن اطلاعات عمومی تان مثل سال و محل تولد،شماره تماس و حتی معرفی آدرس پروفایل لینکدین تان (در صورتیکه پروفایل لینکدین دارید)، نیاز است که سوابق تحصیلی و دانشگاهی و فهرست مهارت هایتان را هم ذکر کنید. در بخش مهارت های یک منشی می توانید به مهارت های فنی مثل کار با انواع نرم افزارهای اداری مثل آفیس و نرم افزارهای اتوماسیون اداری اشاره کنید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

در ساخت رزومه منشی مهارت هایی مانند تایپ سریع، پاسخ گویی سریع به تلفن ها، توانایی برقراری ارتباط مناسب، گزارش نویسی اداری و همچنین تهیه نامه های اداری مورد توجه یک کارفرما قرار می گیرد. نوشتن دوره های آموزش فنی که گذرانده اید، به اعتبار رزومه شما کمک می کند. در تصویر زیر می توانید نمونه رزومه یک منشی را ببینید.برای دریافت فایل با کیفیت اینجا کلیک کنید.

نمونه رزومه منشی

در نوشتن رزومه کاری و در بخش مهارت های منشی، می توانید همچنین به مهارت های نرم مثل توانایی کار تیمی ، مدیریت استرس، فن بیان و حتی مدیریت زمان هم اشاره کنید. اگر دنبال یک پلت فرم رزومه ساز می گردید رزومه ساز آنلاین کاران به شما کمک می کند یک رزومه کاری خوب و حرفه ای برای منشی بسازید. کافی است یک ثبت نام فوری کنید.

رزومه ساز آنلاین کاران در ساخت رزومه منشی، حتی مهارت ها و دوره های آموزشی موردنیاز را به شما پیشنهاد می کند که در صورت برخورداری، در رزومه تان وارد کنید.

یک پیشنهاد عالی برای حرفه ای تر شدن رزومه منشی این است که نتیجه تست های شخصیت شناسی تان را در فایل رزومه قرار دهید. تست های شخصیت شناسی زیادی هستند که به پربارترشدن رزومه و معرفی توانمندی های شما کمک می کنند. نتایج تست هایی مانند هوش هیجانی، تست هوش گاردنر و تست تحمل استرس از جمله این آزمون ها هستند.مثلا مطابق

تست شخصیت شناسی MBTI بهترین شخصیت برای استخدام منشی ESFJ است. شما می توانید با تست MBTI کاران متوجه شوید چقدر برای استخدام شغل منشی مناسب هستید.

 

بیشتر بخوانید:

ویدئو رزومه چیست و چگونه ویدئو رزومه بسازیم؟

6 اشتباهی که نمی گذارد شما استخدام شوید!

همه آنچه که باید درباره ساخت رزومه بدانید

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!