ویدیو رزومه چه مزایایی برای کارفرما دارد؟

دیدن یک ویدئو رزومه یا همان رزومه ویدئویی کوتاه چند دقیقه ای از بین صدها رزومه طولانی که ارسال شده است به کارفرما یا مدیر منابع انسانی اجازه می دهد تا با صرفه جویی در زمان، اطلاعات کلیدی از یک کارجو بدست بیاورد. در این مقاله کاران با مزیت های ویدئو رزومه ( رزومه تصویری) برای کارفرمایان آشنا می شویم و درباره ساخت رزومه ویدئویی بیشتر می دانیم.

ویدیو رزومه چه مزایایی برای کارفرما دارد؟

انواع ویدئو رزومه ها یا همان رزومه ویدئویی این روزها برای کارفرمایان محبوبیت بیشتری نسبت به رزومه کاغذی و سنتی پیدا کرده اند. طبق یک نظرسنجی از هر 10 کارفرما، 9 کارفرما اعلام کرده اند که اگر از یک کارجو ویدئو رزومه( رزومه تصویری) دریافت کنند حتما تماشا می کنند. با این حال در بسیاری از مشاغل تهیه ویدئو مرسوم نیست، برای کارفرمایانی که در این گروه از مشاغل استخدام می کنند، تنها راه آشنایی دعوت به جلسات آشنایی حضوری یا تماس تلفنی است. در حالیکه ویدئو رزومه در یک یا دو دقیقه توانمندی کارجو را برای استخدام در آن شغل سرعت می دهد.در ویدئوی زیر با مزایای رزومه ویدیویی برای کارفرمایان ومدیران استخدام بیشتر آشنا شوید.

برای اینکه بیشتر درباره ویدئو رزومه و روش های ساخت رزومه ویدئویی بدانید این مطلب را بخوانید. در ویدئوی زیر از دلایل اهمیت رزومه ویدئویی گفتیم:

چرا ویدئو رزومه برای کارفرمایان مهم است؟

1.بررسی رزومه کارجویان با رزومه ویدئویی راحت و سریع  است:

تماشای ویدئو رزومه یک دقیقه ای به جای خواندن رزومه کاغذی که هیچ حسی ندارد به کارفرما اجازه می دهد خیلی سریع، سوابق شغلی و تحصیلی فرد را بررسی کند.

2. با ویدئو رزومه شخصیت کارجویان قابل شناسایی است:

 رزومه ویدئویی اطلاعات خوبی درباره ظاهر و نحوه پوشش، اعتماد به نفس، فن بیان و حتی مهارت های ارتباطی یک کارجو نشان می دهد. در واقع شخصیت یک کارجو تا حدودی از طریق ویدئو رزومه قابل شناسایی است و مدیران استخدام می توانند متوجه بشوند فرد موردنظر تا چه اندازه با فرهنگ سازمانی شان هماهنگ است.

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!