نحوه ساخت رزومه ویدئویی موثر برای پرسونال برندینگ

تهیه رزومه ویدئویی (ویدئو رزومه) یا همان رزومه تصویری یکی از راه های تاثیرگذار برای برندینگ شخصی ( پرسونال برندینگ) است. در این مقاله کاران از روش های ساخت رزومه ویدیویی گفتیم.

نحوه ساخت رزومه ویدئویی موثر برای پرسونال برندینگ

رزومه ویدئویی چه اهمیتی دارد؟

در شرایطی که روز به روز راه های ساختن برند شخصی در اینترنت و شبکه های اجتماعی جدیدتر می شود، ساختن رزومه حرفه ای تبدیل به یکی از روش های معمول سلف برندینگ شده است.

 با تهیه رزومه ویدئویی، یک تصویر حرفه ای از خودتان و توانمندی هایتان می سازید و ارتباطات ارزشمندی با متخصصین برقرار می کنید. این ویدئوی کوتاه همچنین به شما کمک می کند تا با انتشار در بلاگ شخصی و با شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و یا اینستاگرام،  موقعیت‌های ویژه استخدامی سریع تر به شما پیشنهاد شود.

به این موضوع توجه کنید که ویدئو رزومه حرفه‌ای برای برندینگ شخصی صرفا به یک صنعت و حرفه خاصی محدود نمی‌شود و این نوع رزومه را می‌توان برای هر شغل با هر مهارتی برای تاثیرگذاری بر کارفرما و استخدام بهتر ساخت و استفاده کرد.

 

پادکست کاران درباره رزومه

 

برای ساخت رزومه ویدئویی حرفه‌ای باید به 5 نکته زیر توجه کنید:

1.برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای حتما باید سناریویی برای معرفی خودتان و مهارت هایتان  داشته باشید.

2.ویدئو رزومه حرفه‌ای بهتر است با دوربین موبایل گرفته نشود چراکه در یک رزومه تصویری حرفه‌ای محیط با نور مناسب و داشتن پرده سبز برای پس زمینه اهمیت زیادی دارد و نبود آن باعث انحراف ذهن بیننده می شود.

3.در هنگام ساخت رزومه ویدئویی حرفه‌ای حتما لباس رسمی بپوشید و به لنز دوربین نگاه کنید تا با مخاطب ارتباط بهتری برقرار کنید.

4.ویدئو رزومه حرفه‌ای باید بتواند میزان حرفه‌ای بودن، اعتماد به نفس‌تان و مهارت‌های پرزنتیشن  شما را نزد کارفرما برجسته کند. به همین خاطر همیشه به زبان بدن در هنگام ضبط چنین ویدئوهایی دقت کنید.

5.برای حرفه‌ای شدن یک ویدئو رزومه معمولا از ادیتور‌ها و اپلیکیشن‌های خاص استفاده می‌شود. کافی است یک جستجوی ساده در گوگل انجام بدهید و ببنید چه برنامه های مناسبی برای ساخت ویدئو وجود دارد.

6.مدت زمان ویدئو رزومه حرفه‌ای می‌تواند بیش از یک دقیقه یعنی حدودا سه دقیقه باشد.

برای اینکه از نظر کارفرما کاملا حرفه‌ای باشید در کنار ویدئو رزومه حرفه‌ای یک رزومه متنی خوب هم داشته باشید برای داشتن رزومه متنی خوب اینجا را کلیک کنید.

چطور رزومه ویدئویی حرفه ای بسازیم؟

برای ساخت رزومه تصویری حرفه‌ای برای برندینگ شخصی پیشنهاد می کنیم کار را به کاران بسپارید. کاریابی کاران با داشتن استودیو و محیطی با نور پردازی مناسب و پرده سبز برای پس زمینه ویدیو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک ویدئو رزومه حرفه‌ای بسازید. توجه داشته باشید در رزومه ویدیویی تنها چند ثانیه فرصت دارید تا کارفرما را به خود جذب کنید. پس بهتر است حرفه‌ای عمل کنید.

 جهت مشاوره برای ساخت ویدئو رزومه حرفه‌ای برای برندینگ شخصی می توانید از خدمات کاران و استودیوی ما برخوردار شوید. برای این کار کافی است که با ما تماس بگیرید.

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!