استخدام برنامه نویس وب سایت

استخدام برنامه نویس وب سایت با توجه به تغییر فرهنگ خرید در جامعه و تمایل به خرید اینترنتی چند وقتی است که در شرکت ها و استارتاپ ها رونق زیادی گرفته است. در این مقاله کاران درباره استخدام برنامه نویس و آگهی های استخدام برنامه نویس بخوانید.

استخدام برنامه نویس وب سایت

چرا برنامه نویس وب سایت استخدام کنیم؟

استخدام برنامه‌نویس وب سایت، در خیلی از شرکت‌ها یکی از مهم‌ترین قدم ها برای راه اندازی سایت و معرفی خدمات و محصولات است.

برای کسب دانش در حوزه برنامه‌نویسی وب‌سایت بهتر است دوره‌های Frontend که شامل CSS,HTML,JavaScript است و  یا دوره‌های Backend که شامل C#, .Net , NodeJS , Python است را بگذرانید.یکی از دوره های آموزشی محبوب بک اند ASP.NET  است. اگر می‌خواهید با عنوان برنامه‌نویس Full Stack استخدام شوید بهتر است به فراگیری همه این دانش ها بپردازید.

 

برای ایجاد یک سایت نیاز به تشکیل یک تیم برای طراحی و پشتیبانی وب‌سایت است. بنابراین استخدام برنامه‌نویسان وب‌سایت و بازار کار طراحی سایت با توجه به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی رو به افزایش است. اگر برنامه‌نویسی هستنید که انگیزه یادگیری دارید و به جزیئات توجه می‌کنید، منظم هستید و مهارت‌های ارتباطی خوبی دارید و مدیریت زمان را بلد هستید هرگز نگران آینده شغلی خود نباشید شما بیکار نمی‌مانید و به سرعت می‌توانید در یکی از شاخه‌های برنامه‌نویسی مثل برنامه‌نویس وب سایت استخدام شوید.

 

آگهی های استخدام برنامه نویس دورکاری، پروژه ای و پاره وقت را در کاران ببینید

 

:بازار کار و استخدام برنامه‌نویس  وب‌سایت

استخدام برای برنامه‌نویسی وب‌سایت به میزان مهارت‌ها و دانش برنامه‌نویس‌ها بستگی دارد، این موضوع موفقیت شغل  برنامه‌نویس را ضمانت می‌کند. هرچه برنامه‌نویس به کار مسلط‌‌‌ تر باشد در شرکت‌های بیشتری امکان استخدام دارد. تسلط بر چندین زبان برنامه‌نویسی فرصت‌های شغلی بیشتری را  پیش روی برنامه‌نویسان می‌گذارد.

برنامه‌نویسان سایت می‌توانند استخدام شدن را تنها راه شاغل ‌شدن ندانند و به صورت فریلنسر یا آزادکاری هم شروع به کار کنند و به صورت آزاد و بدون وابستگی به شرکت‌ها پروژه بگیرند و در منزل آن را انجام دهند.

این روش کار برنامه‌نویسان باعث می‌شود تمام دستمزد، برای خودشان باشد اما یکی از چالش‌های این مدل کار کردن جلب اعتماد مشتری و بازاریابی صحیح است.

 

 

همه چیز درباره استخدام یک برنامه نویس و مصاحبه شغلی آن

 

:میزان درآمد و حقوق برنامه‌نویس وب‌سایت

درامد برنامه نویس‌ها با توجه به نوع کار, سمت شغلی و حتی جایی که کار می‌کنند متفاوت است.

اغلب کارفرماها حقوق برنامه نویس وب‌سایت را در آگهی درج نمی‌کنند و در هنگام مصاحبه حقوق درخواستی برنامه‌نویس را می‌پرسند. بنابراین بهتر است قبل از حضور در مصاحبه از بازار کار برنامه‌نویسان وب سایت و دستمزد رایج  آنها اطلاعاتی کسب کنید.

حقوق برنامه‌نویسان وب سایت به صورت حضوری و دور کاری خیلی متفاوت نیست اما معمولا فریلنسرها در این زمینه درآمد کمتری دارند.

به این موضوع توجه داشته باشید قبل از درج مبلغ حقوق درخواستی در رزومه حتما حقوق متوسط را با در نظر گرفتن مهارت‌ها، تجربه و زبان برنامه‌نویسی خود بدانید تا با درخواست حقوق بالاتر، شانس خود را برای پیدا کردن شغل پایین نیاورید.

رزومه ساز کاران کمک می‌کند تا شما یک رزومه حرفه‌ای برنامه نویسی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:

5 مشکل شغل برنامه نویسی را بشناسید

همه چیز درباره شغل برنامه نویس

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!