استخدام مهندسی پزشکی

شاید به خوبی ندانید شغل مهندسی پزشکی چیست، در این مقاله کاران درباره شغل مهندسی پزشکی بخوانید، با بازار کار مهندسی پزشکی آشنا شوید و همه‌ی آگهی های استخدام مهندسی پزشکی را در ببینید.

استخدام مهندسی پزشکی

 

مهندسی پزشکی چیست؟

در سال 1983 اولین بیمار تحت عمل جراحی پیوند قلب مصنوعی قرار گرفت. بعد از آن در سال 1988 تلمبه تنظیم کننده قلب ساخته شد. سال 1993 اولین پای الکتریکی ساخته شد. پایی که با استفاده از سیستم بادی و کنترل‌های ریزپردازنده، سرعت قدم زدن فرد را میگرفت و محفظه‌های بادی را جوری تنظیم می‌کرد که به طور طبیعی به جلو عقب حرکت کند همه‌ی این ها هنر دست مهندسان پزشکی است.امروزه دانشمندان مهندسی پزشکی می کوشند که چشم مصنوعی، کلیه مصنوعی یا رگ مصنوعی اختراع کنند.
احتمالا تا اینجا متوجه شده اید که علم مهندسی پزشکی چیست، البته شغل مهندسی پزشکی به ساخت اعضای مصنوعی مکانیکی یا الکتریکی محدود نیست‌ بلکه ابعاد رشته مهندسی پزشکی بسیار وسیع‌تر است. مهندسی پزشکی به عنوان پل ارتباطی بین مهندسی و پزشکی شناخته میشود. 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

از گرایش های مهندسی پزشکی میتوان به مهندسی پزشکی بیوالکتریک، مهندسی پزشکی بالینی، مهندسی پزشکی بیومکانیک و مهندسی پزشکی بیومواد اشاره کرد.
مهارت های مورد نیاز شغل مهندسی پزشکی شامل مهارت‌های تحلیلی، کار تیمی، حل مسئله و مهارت های ریاضی و آماری است.

 

اگر می خواهید با مهارت ها و شرح وظایف مهندسی پزشکی به طور کامل آشنا شوید این مقاله می تواند برایتان مفید باشد.


بازار کار مهندسی پزشکی  با توجه به ضرورت وجود متخصصین تجهیزات پزشکی در تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین حرکت رو به رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نسبتا پررونق است و در آینده نیز می‌توان به پیشرفت آن، بسیار امیدوار بود. 
میزان درآمد شغل مهندس پزشکی با توجه به میزان تجربه، دانش و تخصص، محل و نوع کار متفاوت است. مهندس پزشکی که در بخش دولتی مشغول به کار است، مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می کند. البته معمولا بیشتر مهندسان پزشکی در بخش خصوصی فعالیت کرده و با توجه به معیارهایی که گفته شد درآمدهای مختلفی دارند.

 

برای استخدام در شغل موردعلاقه تان احتیاج به یک رزومه دارید؛ همین حالا یک رزومه حرفه ای بسازید


استخدام مهندسی پزشکی در اصفهان، تبریز، مشهد،شیراز و تهران بیشترین تقاضا را دارد و همچنین استخدام مهندسی پزشکی پاره وقت و استخدام مهندس پزشکی در وزارت بهداشت هم اخیرا بسیار پرتقاضا بوده است.

بیشتر بخوانید :

همه چیز درباره شغل مهندسی پزشکی. 

همه چیز درباره مهندس صنایع.

تحمل استرس تان را با این تست کاران بسنجید.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!