استخدام در کرمانشاه

در کاران همه‌ی آگهی های استخدام در کرمانشاه رو ببینید و با مشاغل و وضیعت استخدام در شهر کرمانشاه بیشتر آشنا شوید.

استخدام در کرمانشاه

شهر کرمانشاه، که در قدیم باختران نام داشته است از شهرهای تاریخی و فرهنگی ایران به حساب می‌آید.وجود جاذبه های تاریخی مثل طاق بستان، کتیبه بیستون، مسجد شافعی‌ها و مناطق دیدنی مثل باغ گل کرمانشاه که دومین باغ گل ایران (بعد از باغ گل اصفهان) به حساب می‌آید، به صنعت گردشگری این شهر رونق بخشیده و باعث شده استخدام مشاغل گردشگری در کرمانشاه رواج پیدا کند.

از صنایع کرمانشاه می‌توان صنایع پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی بیستون، سیمان غرب و شرکت کاشی کرد را نام برد، که این صنایع به استخدام در کرمانشاه رونق بخشیده اند.استخدام کارگر در کرمانشاه با بیشترین تقاضا رو به روست و در کنار آن خواهان زیادی برای استخدام رشته حقوق در کرمانشاه وجود دارد.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

از مشاغل قدیمی شهر کرمانشاه می‌توان به گلیم‌بافی، چاقوسازی گیوه‌بافی، جاجیم‌بافی و ساخت سازهای سنتی اشاره کرد. و البته که شیرینی های کرمانشاهی شامل کاک، نان برنجی و نان خرمایی هم بسیار معروف هستند و شیرینی پزی را هم می‌توان جزو مشاغل پررونق کرمانشاه نامید.

از مشاغل مهندسی، استخدام مهندس عمران در کرمانشاه رواج دارد و از مشاغل پزشکی و درمانی استخدام روان شناس در کرمانشاه از محبوبیت بالایی برخوردار است.در بین مشاغل اداری هم استخدام حسابدار در کرمانشاه مورد توجه است.

یکی دیگر از تولیدات شهر کرمانشاه که خیلی از افراد کرمانشاه را با آن می‌شناسند و صنعت استخدام کرمانشاه را رونق بخشیده کارگاه های تولید روغن حیوانی کرمانشاهی است که طرفرداران زیادی دارد.

اگر از این مطلب لذت بردید با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

بیشتر بخوانید :

نحوه ی نوشتن رزومه کاری + ساخت رزومه رایگان.

5 روش ساده برای اینکه مثبت اندیش باشیم.

متن خلاق و جذاب برای آگهی استخدام.

چه شغلی انتخاب کنیم؟

چگونه با 6 تکنیک خودآگاهی موفق شویم؟

هوش هیجانی شما چقدر است؟

چرا شادی پیش زمینه موفقیت است؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!