آگهی استخدام برنامه نویس ASP.Net

اگر به دنبال آگهی های استخدام برنامه نویس ASP.Net هستید و یا می‌خواهید برنامه نویس ASP.Net  شوید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

آگهی استخدام برنامه نویس ASP.Net

چطور برنامه نویس ASP.Net شویم؟

ASP.Net یک فریم ورک (FrameWork) از زبان برنامه نویسی C# است که برای برنامه نویسی سمت سرور استفاده می‌‍شود.و در برنامه نویسی وب بسیار محبوب است.

برای شروع برنامه نویسی ASP.Net ابتدا باید با فضای وب و اصطلاحات آن آشنایی پیدا کنید. بعد به سراغ یادگیری زبان برنامه نویسی  C# و فریم ورک .Net بروید. همان طور که می‌دانید برنامه نویسان سمت سرور با پایگاه های داده سر و کار دارند پس بهتر است به یک یا چند پایگاه داده آشنا شوید. معروف‌ترین پایگاه داده ای که همراه با ASP.Net استفاده می‌شود، SQL Server است. در مرحله بعد می توانید شروع به یادگیری فریم ورک ASP.Net کنیدکه نسل جدید آن ASP.Net Core است. خوشبختانه استخدام برنامه نویس ASP.Net Core در حال حاضر خیلی پرتقاضاست.در این مرحله شما باید معماری دلخواه‌تان را هم انتخاب کنید می‌توانید به سراغ معماری MVC و یا MVVM بروید. در صورت انتخاب معماری  MVVM باید با Restful Api ها آشنایی پیدا کنید.

در کنار این ها Entity FrameWork  می‌تواند به شما در برقراری ارتباط با پایگاه داده‌تان کمک کند که نسل جدید آن Entity FrameWork Core  است که به همراه ASP.Net Core استفاده می‌شود. در این راه، یادگیری Design Pattern ها و اصول Solid شما را حرفه ای تر می‌کند.

 

چطور به دنبال آگهی های استخدام برنامه نویس ASP.Net  بگردیم؟

 پیدا کردن آگهی های استخدام در حوزه برنامه نویسی خیلی ساده است. کافیست عنوان شغل مورد نظرتان را در سایت های کاریابی جستجو کنید و همین طور با استفاده از فیلتر های جستجو می‌توانید جستجوی دقیق تری داشته باشید. ASP.Net یکی از زبان های پرطرفدار برنامه نویسی است و شما می‌‍‌توانید تعداد زیادی از آگهی های استخدام برنامه نویس ASP.Net را در سایت های کاریابی آنلاین پیدا کنید.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

 

درآمد برنامه نویس ASP.Net  چقدر است؟
درآمد برنامه نویس ASP.Net با توجه به سابقه کاری، سطح مهارت برنامه نویسی و مسئولیت مورد پذیرش و البته شرکتی که در آن کار می کنید در سال 1400 از حقوق پایه وزرات کار تا  7میلیون تومان برای سابقه کاری زیر 3 سال متغیر است که این رقم در صورت داشتن سابقه کار بیشتر قابل مذاکره است.

چطور برنامه نویس ASP.Net استخدام کنیم؟

استخدام برنامه نویس برای سازمان ها و شرکت ها مسئله مهمی است چراکه بیشتر کسب و کارها وابسته به دنیای دیجیتال شده‌اند. اگر به دنبال استخدام برنامه نویس این زبان پرطرفدار هستید، اول باید نیازمندی های فنی و تکنولوژی های مورد نیاز‌تان را از طریق مشورت با مدیر فنی مجموعه مشخص کنید، و سطح تسلط مورد انتظارتان به تکنولوژی ها و ابزار های مختلف را هم تعیین کنید.

برای استخدام برنامه نویس ASP.Net باید در کنار مهارت های فنی به مهارت های نرم کارجو هم توجه کنید؛ مثل توانایی حل مسئله و کار تیمی؛ بررسی کنید که آیا کارجو ذهن تحلیل گری دارد یا خیر و دقت و انضباط کارجو را نیز در نظر بگیرید.

در ثبت آگهی استخدام برنامه نویس ASP.Net  به توانایی های فنی و مهارت های نرم مورد نیاز، سابقه کاری،مدرک تحصیلی و معافیت سربازی اشاره کنید و توضیح کوتاهی راجع به شرکت و حوزه فعالیت اش بدهید.

در حال حاضر استخدام برنامه نویس دورکار و پروژه ای پرتقاضاست و خیلی از کارجویان به دنبال آگهی های استخدام دورکاری برنامه نویس ASP.Net  هستند، پس بهتر است نوع قرارداد را هم در آگهی استخدامی‌تان ذکر کنید. اگر سابقه کاری برایتان اهمیت بالایی ندارد می‌توانید به دنبال استخدام کارآموز برنامه نویسی در این زبان باشید، افراد زیادی هستند که بعد از کسب مهارت های لازم به دنبال موقعیت های کارآموزی هستند و شرکت های بسیاری با استخدام کارآموز برنامه نویسی می‌توانند کارهایشان را جلو ببرند.

 

اگر داری استخدام میکنی با 40 درصد تخفیف آگهی تو ثبت کن کد تخفیف jobad40

آموزش زبان محبوب ASP.NET با ارائه مدرک معتبر را از اینجا مشاهده کنید.

در مراحل بعدی استخدام بهتر است پروژه‌ی کوچکی برای کارجو تعریف کنید و یا نمونه کارهای او را بررسی کنید. برای مصاحبه استخدامی با یک برنامه نویس حتما باید مدیر فنی مجموعه حضور داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید :

چطور برنامه نویس بشویم؟

چگونه وارد بازارکار برنامه نویسی شویم؟

چطور در شرکت های برنامه نویسی استخدام شویم؟

استخدام برنامه نویس وب

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!