چگونه در کوتاه ترین زمان بهترین نیروها را استخدام کنید!

استخدام نیروهای مناسب و حفظ و ارتقا منابع انسانی، همیشه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه ها و مشکلات صاحبان کسب و کارها و کارفرمایان بوده است.

چگونه در کوتاه ترین زمان بهترین نیروها را استخدام کنید!

روابط عمومی کاران- با وجود اینکه تعداد نیروهای بیکار درکشورمان بسیار زیادند و طبق آمار بیش از ۳.۵ میلیون نفر نیروی بیکار داریم اما هنوز مدیران کسب وکارها و متخصصان منابع انسانی معتقدند کمبود نیروی متخصص و متعهد، بزرگترین مشکل حوزه کار و استخدام است. برای آگاهی از این عوامل در این مقاله با کاران همراه باشید.

 

در سایت های عمومی دنبال استخدام نباشید

فارغ از عواملی همچون عدم هماهنگی میان برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه ها با نیازهای بازار کار و حتی نامتناسب بودن مهارت و توانمندی افراد جویای کار با فرصت های شغلی، یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود که مدیران نتوانند نیروهای حرفه ای برای استخدام پیدا کنند این است که اغلب در محیط های عمومی دنبال نیروی کار هستند! در واقع نگاهی به آمار بازار آگهی های استخدام نشان می‌دهد بیشترین تعداد این آگهی‌ها در سایت های پربازدید عمومی خرید کالا منتشر می‌شود. با وجود اینکه کار و استخدام یک مقوله کاملا تخصصی است اما متاسفانه این سایت‌ها بسیار بیشتر از آژانس های کاریابی و حتی سایت‌های حوزه کار و استخدام آگهی استخدام منتشر می‌کنند. عمومی بودن فضای آگهی‌های استخدام سنتی و اینترنتی باعث می‌شود افراد مختلف با مهارت های گوناگون جذب این آگهی ها شوند به همین دلیل بسیاری از مراجعه کنندگان برای آگهی‌های شغلی چندان با فرصت شغلی پیش آمده متناسب نیستند.

در کانال های تخصصی دنبال استخدام نیروها باشید

 انتشار آگهی‌های استخدام در سایت های غیرتخصصی گرچه باعث می شود شما به عنوان یک کارفرما صدها رزومه از افراد جویای کار دریافت کنید اما چند درصد از این رزومه ها واقعی و البته مرتبط با نیاز استخدامی شما هستند؟ تجربه بسیاری از مدیران نشان داده کمتر از ۵درصد رزومه هایی که از طریق سایت های عمومی برای استخدام دریافت می کنند متناسب با توانمندی های لازم است.

پیشنهاد کاران به تمام کارفرمایان، صاحبان کسب و کارها و متخصصان منابع انسانی این است که در سایت‌ها وکانال‌های تخصصی حوزه کار و استخدام دنبال استخدام نیروهای مدنظرتان باشید. این سایت ها و کانال ها و به ویژه گروه‌های تلگرامی تخصصی، مملو از افراد و رزومه‌های آماده به کار است که اغلب متناسب با نیاز شما درخواست استخدام می دهند.

 

KARANPIC2

خدمات کار و استخدام کاران برای صاحبان کسب وکارها

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید برای حل مشکلات تان در زمینه جذب و استخدام و مدیریت منابع انسانی می توانید کارتان را به کاران بسپارید. سامانه هوشمند کاران با آدرس karan.ir به همراه تیم مجرب منابع انسانی آن، آماده ارائه خدمات زیر به شما هستند:

  • ارائه تمام خدمات جذب و استخدام:

      ۱. شناسایی نیاز کارفرما برای استخدام

      ۲. تهیه و انتشار آگهی استخدام

      ۳. غربالگری رزومه ها

      ۴. مصاحبه های شغلی

      ۵. تهیه ویدئو رزومه

      ۶. سنجش مهارت های تخصصی

      ۷. آزمون های شخصیت شناسی

      ۸. ارائه گزارش های مربوط به استخدام

      ۹. معرفی بهترین کارجوها برای استخدام

 

  • ارائه خدمات مشاوره برای بهبود وضعیت منابع انسانی شرکت ها
  • پشتیبانی آنلاین، تلفنی و حضوری کارفرمایان برای پیگیری موضوع استخدام
  • تهیه شرح وظایف شغلی مورد نیاز کارفرما
  • برگزاری دوره های آموزشی تخصصی موردنیاز کسب و کارها
  • ارائه خدمات برند کارفرمایی
  • ارائه مشاوره خروج نیروها
  • برگزاری کارگاه های توانمندسازی منابع انسانی شرکت ها و سازمان ها
نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!