تست هوش هیجانی

تست هوش هیجانی
20 دقیقه
۴۹,۵۵۳ نفر شرکت کننده
هوش هیجانی (احساسی) یا همان EQ ، توانایی شما در شناخت و مدیریت احساسات است. در واقع کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند، شناخت بهتری از خودشان دارند؛ به آسانی با دیگران ارتباط برقرار می کنند؛ درمواجهه با شرایط و مشکلات انعطاف پذیرترند.این افراد به راحتی می توانند عواطف خود و اطرافیانشان را کنترل کنند.

به همین دلیل در دنیای امروزهر اندازه هوش هیجانی تان بالاتر باشد، در زندگی اجتماعی و شغلی هم موفق تر هستید. تست هوش هیجانی رایگان آنلاین به شما می گوید ضریب EQ تان چقدر است.

هوش هیجانی انسان‌ها، مجموعه‌ای از ۵ مولفه خودآگاهی، خود تنظیمی، خود انگیزش، همدلی و مهارت‌های اجتماعی است و ما در تست EQ کاران تلاش کرده ایم تا شما براساس سنجش این عوامل بتوانید خودتان را بهتر بشناسید و متوجه نقاط قوت و ضعف تان بشوید.

تحلیل تست آنلاین هوش هیجانی کاران در 15فاکتور خودابرازی، احترام به خود، خودشکوفایی، استقلال، همدلی، مسئولیت پذیری اجتماعی، رابطه بین فردی، واقع گرایی، انعطاف پذیری، حل مساله، تحمل استرس، کنترل تکانه، خوش بینی و شادمانی و خودآگاهی به شما ارائه می شود. حداکثر امتیاز در هر بخش ٣٠ است و مجموع امتیازهای کلی شما، ضریب هوش هیجانی تان را مشخص می کند. اگرهوش هیجانی تان پایین است،اصلا نگران نباشید؛ هوش هیجانی بر خلاف IQ یا همان ضریب هوشی، قابل ارتقاست و شما می توانید هوش هیجانی تان را تقویت کنید. همین حالا هوش هیجانی تان را بسنجید و نتایج جالب آن را ببینید.
درباره نشانه های هوش هیجانی بالا در این مقاله کاران بخوانید.
مشاهده ادامه متن
زمان تست: 20 دقیقه
نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید