تست هوش گاردنر

تست هوش گاردنر
15 دقیقه
۱۵۲,۷۸۱ نفر شرکت کننده
تست هوش گاردنر یا همان تست هوش چندگانه ، یک آزمون بسیار جالب برای سنجش استعداد و توانایی های شما در هشت زمینه مختلف است. طبق آزمون هوش چندگانه گاردنر ، همه انسان‌ها دارای انواع مختلفی از هوش هستند؛ در واقع یک فرد باهوش، نباید فقط ضریب هوشی (IQ) بالایی داشته باشد؛ در این نظریه برای سنجش توانمندی‌ها و استعدادهای یک انسان، ضریب هوشی را در 8 بخش زیر اندازه می‌گیرند:
1. هوش تصویری – فضایی
2. هوش کلامی – زبانی
3. هوش منطقی – ریاضی
4. هوش بدنی – جنبشی
5. هوش موسیقایی
6. هوش درون فردی
7. هوش برون فردی
8. هوش طبیعت گرا
تست هوش رایگان گاردنر با اندازه گیری میزان مشخص هر یک از این هوش‌ها به شما می گوید که در چه زمینه‌هایی مستعد هستید، چه توانایی‌هایی دارید و بهتر است چه مشاغلی انتخاب کنید.بیشترین امتیاز مربوط به هر هوش ۵۰ است و شما می توانید با مقایسه عدد بدست آمده زمینه استعدادی خود را بسنجید. بازه سنجش امتیازهای هر بخش به صورت زیر است:
1. کمتر از 20 : پایین
2. 20 تا 30 : متوسط
3. 30 تا 40 : خوب
4. 40 تا 45 : زیاد
5. 45 تا 50 : خیلی زیاد
اگر امتیاز هوش چندگانه شما در هر بخش پایین است اصلا نگران نباشید؛ گاردنرمعتقد است هوش های هشتگانه قابل آموزش هستند و هر فرد ممکن است بتواند چند جنبه هوشی خود را تقویت کند. همین حالا می توانید به صورت رایگان تست هوش چندگانه خود را در آزمون گاردنرکاران اندازه بگیرید و نتیجه آن را ببینید. بالاترین امتیاز در این بخش ۵۰ است.
با توجه به امتیازهایی که در تست هوش گاردنر کسب کردید در این مقاله بخوانید که برای چه شغلی مناسب هستید.
مشاهده ادامه متن
زمان تست: 15 دقیقه
نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید