شما کارمند هستید، خانه دار هستید و یا حتی کارآفرین، فرقی نمی‌کند چه شغلی دارید به هر حال باید قدرت تصمیم گیری داشته باشید و زیر بار اهمال کاری نروید.
اهمال کاری به این معنی است که کارهای ضروری‌ را عقب بیندازید و تصمیم بگیرید که ابتدا به سراغ کارهایی با ضرورت کمتر بروید، بنابراین تصمیم گیری رابطه مستقیمی با اهمال کاری دارد.
تصمیم گیری در مواجه با مسائل سخت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. کارهای کوچک هم نیازمند تصمیم گیری هستند اما چون شما را به چالش نمی‌کشند شما می‌توانید بدون فکر کردن برای آنها تصمیم بگیرید.
تصمیم گیری درست و به موقع یک مهارت است که از مهمترین عوامل موفقیت افراد بشمار می‌رود.
معمولا افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند افرادی که در تصمیم‌گیری دچار وسواس و تعلل هستند، به این افراد اهمال کار می‌گویند زیرا وظایف و کارهای خود را به روز دیگری موکول می‌کنند و به جای انجام کارها با الویت بالا به امور دیگری می‌پردازند و دسته دیگر افرادی هستند که درست و به موقع تصمیم می‌گیرند و و وظایف خود را به شکل صحیحی انجام می‌دهند.
در این تست مهارت تصمیم گیری و اهمال کاری شما سنجیده می‌شود این تست مشخص می‌کند شما اهمال کار هستید یا خیر و در پایان روش‌هایی برای بهبود این مهارت در اختیارتان قرار می‌دهد.