سرمایه ای به نام
برند کارفرمایی

برند کارفرمایی، تصویر ذهنی مشتریان و مخاطبان از نام سازمان یا کسب و کار شماست. یک برند معتبر و خوشنام به عنوان سرمایه شما، باعث می شود مشتریان و مخاطبان به مجموعه کاری تان اعتماد کنند و با دیدن نام برند شما، به یاد کیفیت و کارآمدی محصولات و خدمات بیافتند

اگر افراد جویای کار هم مشتری بالقوه فرصت های شغلی سازمان شما باشند، با داشتن یک تصویر ذهنی مثبت، جذب و استخدام آنها ساده تر می شود. در واقع با یک برند کارفرمایی خوب، شما میتوانید علاوه بر تاثیرگذاری مثبت بر ذهن مشتریان، در جذب و استخدام بهترین نیروها نیز موفق باشید. چرا که حرفه ای ترین جویندگان کار، ترجیح می دهند در کسب و کارها و سازمان های خوشنام استخدام شوند.

بزرگترین و موفق ترین سازمان ها و شرکت های جهان در بازار رقابتی امروز، از خدمات برند کارفرمایی به عنوان موثرترین استراتژی استخدام استفاده می کنند تا با حسن شهرت خود بتوانند بهترین نیرو ها را جذب کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.

مزایای ساختن برند کارفرمایی

هزینه های استخدام را کاهش می دهید

از رقبایتان متمایز می شوید

نیروهایتان شمارا ترک نمی کنند

بهترین نیرو هارا استخدام می کنید

خدمات برند کارفرمایی کاران

معرفی و تبلیغات موثر و مثبت درباره محصولات و خدمات

تهیه گزارش های خلاق تصویری و ویدئویی ازمحیط کار

نمایش نقاط قوت و مزایای محیط کار

انجام گفتگوهای رسانه ای با مدیران کسب و کار

انتشارمحتوای برند کارفرمایی در رسانه های کاران

نمایش فرهنگ سازمانی شما در گفتگوهای ویدئویی مدیران

ایجاد صفحات ویژه برند شما در کاران

انعکاس نظرات مثبت کارمندان شما درباره محیط کاری

تبلیغ و اطلاع رسانی فرصت های استخدامی

اخبار کار ایران و جهان را
در کاران دنبال کنید

اخبار کاران

با ما در تماس باشید
کاران همواره همراه شماست

نظرات و پیشنهادات شما