برند کارفرمایی، تصویر ذهنی مشتریان و مخاطبان از نام سازمان یا کسب و کار شماست. یک برند معتبر و خوشنام به عنوان سرمایه شما، باعث می شود مشتریان و مخاطبان به مجموعه کاری تان اعتماد کنند و با دیدن نام برند شما، به یاد کیفیت و کارآمدی محصولات و خدمات بیافتند
اگر افراد جویای کار هم مشتری بالقوه فرصت های شغلی سازمان شما باشند، با داشتن یک تصویر ذهنی مثبت، جذب و استخدام آنها ساده تر می شود. در واقع با یک برند کارفرمایی خوب، شما میتوانید علاوه بر تاثیرگذاری مثبت بر ذهن مشتریان، در جذب و استخدام بهترین نیروها نیز موفق باشید. چرا که حرفه ای ترین جویندگان کار، ترجیح می دهند در کسب و کارها و سازمان های خوشنام استخدام شوند.
بزرگترین و موفق ترین سازمان ها و شرکت های جهان در بازار رقابتی امروز، از خدمات برند کارفرمایی به عنوان موثرترین استراتژی استخدام استفاده می کنند تا با حسن شهرت خود بتوانند بهترین نیرو ها را جذب کرده و به اهداف خود دست پیدا کنند.