استخدام در قم

آگهی های استخدام در قم را ببینید و با شهر قم و مشاغل اش بیشتر آشنا شوید.

استخدام در قم

قم به‌عنوان پایتخت مذهبی ایران، قطب تولید معارف دینی، علوم اسلامی و انتشار کتاب‌های دینی شناخته می‌شود.از این رو مشاغل این حوزه در این شهر بسیار رواج دارند.

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین

شغل سنتی مردمان شهر قم پرورش شتر بوده است که بسیاری امروزه هم به صورت پیشرفته تری این شغل را ادامه میدهند هم اکنون بیش از هفت هزار نفر شتر در این منطقه پرورش می‌یابد، شترسواری در بخش مرکزی قم یکی از جاذبه های طبیعی منطقه به شمار می آید که می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری داشته باشد. اگر سفری به قم داشتید پیشنهاد میکنم تجربه جالب شتر سواری را از دست ندهید.
 شهر قم به علت داشتن جاذبه های زیارتی یکی از مقاصد گردشگری کشور به حساب می آید، از این رو مشاغل حوزه گردشگری هم در این شهر بسیار رواج یافته اند. مهمترین مناطق و جاذبه های دیدنی قم شامل حرم حضرت معصومه، مسجد جمکران، کاروانسرای حوض سلطان، مسجد جامع قم، مدرسه فیضیه قم و تیمچه بازار قم هستند. 
یکی از جذاب ترین قسمت های معرفی شهر قم آشنایی با سوغاتی ها و صنایع دستی مطرح این شهر است. همانطور که می دانید سوهان قم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این شهر همچنین دارای صنایع دستی مختلفی نظیر پالان دوزی، خراطی، منبت کاری، قالی بافی، سفیدگری، ارده گیری و شعربافی است که از بهترین هنرهای دستی این شهر به شمار می روند و جزو مشاغل سنتی شهر قم هستند. قم یکی از مطرح ترین و بزرگترین شهرها در زمینه تولید فرش ابریشمی است که در کنار سوهان قم یکی از مهمترین صنایع این شهر به شمار می رود.

اگر این مطلب برایتان مفید بود، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!