افزایش سقف وام مشاغل خانگی تا ۵۰ میلیون تومان در دوران کرونا

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور با اشاره به اینکه کرونا فرصتی برای توسعه مشاغل خانگی است گفت: سقف وام برای مشاغل خانگی به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

افزایش سقف وام مشاغل خانگی تا ۵۰ میلیون تومان در دوران کرونا

مهناز امامدادی در این رابطه ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و مشکلات زیادی که برای مشاغل خرد و کوچک ایجاد شده به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر ارائه وام به ایجاد مشاغل خانگی جدید، تسهیلاتی هم برای کسب و کار های متضرر از شیوع این ویروس در نظر بگیریم. ما فهرست این کسب و کار ها را در اختیار داریم و با توجه به استحقاق آنها برای دریافت این تسهیلات به آنها کمک خواهیم کرد.

 

متقاضی عزیز وام مشاغل خانگی، دریافت این وام زمان بر هست؛ ولی ناامید نباش با رزومه ساز کاران می تونی یک رزومه خوب برای خودت بسازی وسریع استخدام بشی‌.

 

براساس اعلام ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی در ۷۱ عنوان شغلی می‌توانند در گام اول طرح‌ها و ایده‌های خود را در سامانه مشاغل خانگی و با مراجعه به صفحهhttps://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir/  ثبت‌ کنند تا در جریان فرایند جدید صدور مجوز مشاغل خانگی قرار بگیرند.همچنین لیست مشاغل و کسب و کارهای خانگی و دستگاههای صادر کننده مجوز رشته‌های مذکور را از این سامانه دریافت کنند.

 

افزایش مبلغ وام حمایتی مشاغل خانگی

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور درباره افزایش مبلغ وام مشاغل خانگی در زمان کرونا گفت: میزان وام برای مشاغل خانگی برای اشخاص حقیقی تا سقف ۵۰ میلیون تومان شده، در حالی که قبلاً این رقم ۲۰ میلیون بود و برای فعالیت های گروهی و شبکه‌ای و پشتیبانی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

دنبال استخدام در چه شغلی هستید؟ تمام آگهی های استخدامی موردنظرتان را از اینجا جستجو کنید

وام 50 میلیونی مشاغل خانگی در سال 99

کرونا؛ فرصتی برای خلاقیت و رشد مشاغل خانگی

امامدادی با اشاره به اینکه کرونا فرصتی برای توسعه مشاغل خانگی است افزود: با توجه به ممنوعیت تردد ها و تدابیر بهداشتی که برای ماندن در خانه ها اندیشیده شده است، این موقعیت می تواتد بستری مناسب برای به نمایش در آمدن خلاقیت شاغلان بخش مشاغل خانگی باشد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که با نقش آفرینی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (جهاددانشگاهی) به عنوان نهاد واسطه و تسهیل گر در حال اجراست.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بر رشته‌ها و مشاغل نوین در حوزه‌ی فناوری‌های نرم و صنایع خلاق، فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید داشته و رشته فعالیت‌هایی مورد توجه قرار گرفته‌اند که در کنار ایجاد ارزش افزوده به ایجاد اشتغال پایدار، عدالت اجتماعی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر، کاهش فقر و توسعه اجتماعی کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

برای استخدام احتیاج به یک رزومه حرفه ای دارید؛ همین حالا با کاران یک رزومه بسازید

 افراد بیکار به سامانه آنلاین بیکاری مراجعه کنند

فهرست  مشاغل خانگی که می توانید برای آنها وام بگیرید

پررونق ترین و پردرآمدترین مشاغل ایران در سال ۹۹ را بشناسید

همه آنچه متقاضیان مشاغل خانگی باید بدانند

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!