معرفی کتاب از شغل آزاد تا آزادی

وینستنت پوگلیز، عکاس آمریکایی، در کتاب از شغل آزاد تا آزادی تغییر مسیر کاری خود از کارمندی به شغل آزاد را در قالب داستانی جذاب تعریف کرده و این فرایند را گام به گام توضیح داده‌است. اگر به‌فکر ایجاد شغل آزاد یا تغییر شغل فعلی‌تان هستید از خواندن این کتاب لذت می‌برید.

معرفی کتاب از شغل آزاد تا آزادی

ممکن است در سالهایی که تجربه کار کردن داشته اید و یا حتی قبل از انتخاب شغل و استخدام شدن به سوالات زیر فکر کرده باشید:

آیا فوایدی مثل زمان و مکان اختیاری به ریسک‌های شغل آزاد می‌ارزد؟

برای ایجاد و ثمردهی و موفقیت در یک شغل آزاد باید چه فرایندی را طی کرد؟

نویسنده کتابِ از شغل آزاد تا آزدی برای پاسخ به این سوالات از خواننده می خواهد تا به مهارت هایی که دارد و هنوز آن را کشف نکرده یا نادیده گرفته است فکر کند. با پیدا کردن این مهارت ها، ظرفیت پرداختن به شغل آزاد مشخص می شود.

او معتقد است برای راه انداختن یک شغل آزاد و موفق، فکر کردن کوتاه‌مدت هرگز شما را به نتایج عالی در آینده نمی‌رساند. اگر می‌خواهید موفق شوید به بلندمدت فکر کنید و به این فکر کنید که دیگران چه می‌خواهند و بابتش پول می‌دهند!

معرفی کتاب از شغل آزاد تا آزادی

اگر مقروض هستید. مضیقه‌ی زمان دارد و استرس فراوان؛ کارهای دولتی گزینه‌های زیادی برای ارائه به شما ندارد پس باید به سمت آزادکاری بروید.

آزادکاری، ریسک بالایی دارد اما در نهایت، حاضر نیستید لذت آزادی زمان و هزینه‌ی خود را با کارمندی عوض کنید. با خواندن این کتاب می تواند به جزئیات بیشتری در مورد راه اندازی یک شغل آزاد و تفاوت آن با کارمندی دست پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

لیست مشاغل آزاد موجود در ایران

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!