استخدام در اراک

آگهی های استخدام و کاریابی در اراک را ببینید و در این مقاله کاران با مشاغل شهر اراک بیشتر آشنا شوید.

استخدام در اراک

اراک به عنوان مرکز استان مرکزی، به‌عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می شود. به همین دلیل بازار آگهی های استخدام روز اراک و استخدام در شرکت های خصوصی استان مرکزی بسیار پررونق است.

اگر در شهر اراک زندگی می کنید باید بدانید که 80درصد تجهیزات انرژی کشور در کارخانجات صنعتی اراک تولید می شود. به همین دلیل استخدام مشاغل صنعتی در اراک مثل تکنسین ها، مهندس صنایع و مهندس مکانیک و حتی تکنسین مکانیک در شهرک های صنعتی اراک و استان مرکزی بازارکار فوق العاده ای دارد.

استخدام در اراک به واسطه وجود بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده آلومینیوم کشور، بزرگ‌ترین ماشین‌سازی و تولیدکننده ماشین آلات سنگین در خاورمیانه و کشور در حوزه صنایع مختلف بی رقیب است و بیشترین متقاضی را دارد. با وجود اینکه اراک یکی از آلوده ترین شهرهای کشور است اما در زمینه کشاورزی و باغداری یکی از قطب های مهم محسوب می شود، به همین دلیل استخدام مهندس کشاورزی در اراک بسیار پرتقاضاست.

جاذبه های گردشگری و تاریخی اراک باعث شده استخدام مشاغل مربوط به گردشگری، استخدام هتل داری و صنایع دستی مثل قالی بافی،گلیم‌بافی،جاجیم‌بافی، رودوزی‌های سنتی و سفالگری  و .. در اراک رونق داشته باشد.

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!