اگر می خواهید به عنوان یک کارمند اداری استخدام شوید، حتما باید یک رزومه خوب ویژه کارمند اداری بسازید. با ساخت یک رزومه آسان اما در عین حال کاربردی می توانید برای بهترین آگهی های استخدام کارمند اداری، درخواست همکاری بفرستید.
برای نوشتن رزومه کارمند اداری حتما باید علاوه بر وارد کردن اطلاعات عمومی تان مثل سال و محل تولد،شماره تماس و حتی معرفی آدرس پروفایل لینکدین تان، نیاز است که سوابق تحصیلی و دانشگاهی و فهرست مهارت هایتان را هم ذکر کنید. در بخش مهارت های یک کارمند اداری می توانید به مهارت های فنی مثل کار با انواع نرم افزارهای اداری مثل آفیس و نرم افزارهای اتوماسیون اداری اشاره کنید.
در ساخت رزومه کارمند اداری مهارت هایی مانند تند تایپ نویسی، گزارش نویسی اداری و همچنین تهیه نامه های اداری موردتوجه یک کارفرما قرار می گیرد. نوشتن دوره های آموزش فنی که گذرانده اید، به اعتبار رزومه شما کمک می کند. در تصویر زیر می توانید نمونه رزومه یک کارمند اداری را ببینید.برای دریافت فایل با کیفیت اینجا کلیک کنید.
در بخش مهارت های کارمند اداری، می توانید همچنین به مهارت های نرم مثل توانایی کار تیمی ، مدیریت استرس، فن بیان و حتی مدیریت زمان هم اشاره کنید. اگر دنبال یک پلت فرم رزومه ساز می گردید رزومه ساز آنلاین کاران به شما کمک می کند یک رزومه کاری خوب و حرفه ای برای کارمند اداری بسازید.. کافی است یک ثبت نام فوری کنید
رزومه ساز آنلاین کاران در ساخت رزومه کارمند اداری، حتی مهارت ها و دوره های آموزشی موردنیاز را به شما پیشنهاد می کند که در صورت برخورداری، در رزومه تان وارد کنید.
یک پیشنهاد عالی برای حرفه ای تر شدن رزومه این است که نتیجه تست های شخصیت شناسی تان را در فایل رزومه قرار دهید. تست های شخصیت شناسی زیادی هستند که به پربارترشدن رزومه و معرفی توانمندی های شما کمک می کنند. نتایج تست هایی مانند هوش هیجانی، تست هوش گاردنر و تست تحمل استرس از جمله این آزمون ها هستند.مثلا مطابق تست شخصیت شناسی MBTI بهترین شخصیت برای استخدام کارمند اداریENFJ است. شما می توانید با تست MBTI کاران متوجه شوید چقدر برای استخدام شغل کارمند اداری مناسب هستید.
بیشتر بخوانید:
ویدئو رزومه چیست و چگونه ویدئو رزومه بسازیم؟