استخدام در لرستان

آگهی‌های استخدام و کاریابی در لرستان را ببینید و در این مقاله کاران با مشاغل لرستان بیشتر آشنا شوید.

استخدام در لرستان

استان لرستان دارای مراتع فراوان و بارندگی مناسب است، به همین علت امکان پرورش دام و کشاورزی در استان لرستان فراهم است. از همین رو شغل سنتی مردم لرستان دامپروری و کشاورزی‌است. ساکنان مناطق شهری، بیشتر به عنوان پیشه‌ور، بازرگان و یا صنعت‌گر مشغول به کار هستند. امروزه درصد قابل توجهی از کارجویان استان لرستان برای استخدام به عنوان کارمند ادارات دولتی، آموزشی و نظامی تلاش می‌کنند.


از لحاظ صنعتی نیز استان لرستان در حال توسعه است بنابراین کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای استخدام در لرستان به صنایع ساختمانی، سیمان، کارخانه‌های ساخت فلز و سرامیک، و همچنین استخدام در زمینه صنایع دستی و شرکت‌های فعال در حوزه شیمیایی استان لرستان می توانند امیدوار باشند.
 


آگهی‌های استخدام در لرستان را از تمام کاریابی‌ها در کاران ببینید
 


با توجه به اینکه هیچ کدام از شغل‌های استان لرستان از آن میزان از توسعه یافتگی برخوردار نیست که بتواند به عنوان موتور محرک سیستم‌های کسب و کاری استان شناخته شود اما بیشترین استخدام‌ها در استان لرستان به ترتیب استخدام در صنایع غذایی و کشاورزی و استخدام در شیلات و آبزیان، استخدام در تولیدی‌های پوشاک و نساجی و استخدام در کارخانه‌های تولید گیاهان دارویی است.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!