معرفی موتور جستجوگر مشاغل کاران

اگر کارجو هستید و می خواهید همه آگهی های استخدامی برای شغل موردنظرتان را پیدا کنید، موتور جستجوی مشاغل کاران آماده کمک به شماست. برای آشنایی با این موتور جستجو و امکانات آن با ما در این مقاله کاران همراه باشید.

معرفی موتور جستجوگر مشاغل کاران

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که برای تحقیق در مورد موضوعی به موتور جستجوگر گوگل مراجعه کنید. زمانی که شما متنی را در گوگل تایپ می کنید گوگل همه ی مطالب مرتبط با نیاز شما را براساس اولویت هایی از سایت های دیگر به شما نمایش می دهد و شما می توانید با کلیک کردن روی هر کدام پاسخ خود را پیدا کنید.  در واقع موتور جستجوگر به منظورکمک به کاربران برای پیداکردن پاسخ مناسب در سایت های مختلف طراحی شده است.

در حال حاضر، بیشتر راه های رفع نیازهای متفاوت از بررسی یک موضوع گرفته تا خرید کردن به سمت فضای دیجیتال سوق داده شده است، بنابراین بستری برای تبدیل کردن فضای آفلاین بعضی از کسب و کارها به فضای آنلاین فراهم شده است. برای مثال در زمان گذشته یک کارجو برای جستجو و یافتن شغل مورد نظر خود به آگهی های استخدامی روزنامه ها مراجعه می کرد و به صورت تلفنی شرایط کار را جویا می شد.کارفرمایان هم برای استخدام فرد کارآمد و مورد نیاز، باید آگهی خود را بدون امکان ثبت توضیحات تکمیلی در روزنامه ها منتشر می کردند.

اما در حال حاضرکارجو برای یافتن شغل مورد نظرش به سایت های متعدد مراجعه می کند و با تایپ کردن عنوان شغلی خود می تواند آگهی های مختلف را مطالعه کرده و در نهایت با توجه به اولویت ها به تعدادی از آنها رزومه کاری خود را ارسال کند. همینطور کارفرمایان با منتشر کردن آگهی در سایت های مختلف می توانند رزومه های ارسال شده از کارجویان را بررسی کرده و فرد مورد نظر خود را با سرعت بیشتری پیدا کنند. 

از آنجایی که تعداد آگهی ها در عنوان های شغلی مختلف بسیار زیاد است و تعداد سایت هایی که این امکان را برای شما فراهم می کنند رو به افزایش است ممکن است سرعت پیدا کردن شغل مورد نیاز و یا فرد مورد نظر کاهش پیدا کند. همین طور بعضی از منابع انتشار آگهی از قلم می افتند و حتی ممکن است بعضی از آگهی ها را از دست بدهید.

کاران موتور جستجوی مشاغل

موتورجستجوگر هوشمند کاران برای اولین بار در کشورمان این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند  به سادگی با جستجوی عنوان شغلی مورد نظر خود تمام آگهی های منتشر شده در سایت های مختلف را بررسی کرده و با سرعت بیشتری شغل مورد نظرشان را پیدا کنند. برای مثال شما با تایپ کردن یک عنوان شغلی برنامه نویس می توانید تمامی آگهی ها با عنوان "استخدام برنامه نویس" را از همه سایت های مربوط به آگهی های استخدامی مشاهده کرده و رزومه ی خود را ارسال کنید.

در حال حاضر سایت های کاریابی گوناگونی در سطح جهان به عنوان پلتفرم انتشار آگهی فعالیت می کنند اما  تنها موتور جستجوی مشاغل گوگل و سایت پربازدید و تخصصی مانند Indeed موفق به طراحی موتور جستجوگری برای مشاغل آگهی های استخدامی شده که می تواند برای هر عنوان شغلی، تمام آگهی های استخدامی را از سایت ها و پلت فرم های کاریابی جمع آوری کرده  و به کاربران نشان دهد.

موتور جستجوی مشاغل کاران هم مانند این قابلیت گوگل و Indeed  به همین منظور راه اندازی شده تا شما به عنوان یک کارجو و حتی کارفرما بتوانید با یک جستجوی ساده در سایت کاران، تمام فرصت های شغلی حاضر را به صورت به روز و در لحظه مشاهده کنید.

هدف موتور جستجوی مشاغل و آگهی های استخدامی کاران این است که کاربر بتواند در کمترین زمان ممکن و با بیشترین دقت تمام آگهی های شغلی مورد نظر موجود در همه ی سایت ها را جستجو کرده  و بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر شما هم به عنوان یک کارجو می خواهید فرصت های استخدامی شغل مورد علاقه تان را مشاهده کنید همین حالا می توانید با مراجعه به موتور جستجوی مشاغل کاران، در جریان جدیدترین آگهی ها و فرصت های استخدامی موردنظرتان قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید :اولین موتور جستجوی مشاغل ایرانی در پلت فرم هوشمند کاران

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!