انگلیسی ها بیشترین رشد دستمزد و حقوق را داشته اند

مرکز آمار انگلیستان از افزایش بیش از حد انتظار حقوق و دستمزد در این کشور خبر داد. به گزارش  سایت خبری سی ان بی سی، دستمزدها در انگلیس در سال جدید میلادی به طور متوسط ۳.۵ درصد  نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است که بیشترین افزایش حقوق در طول یک دهه اخیر نسبت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود. این افزایش در کنار اشتغال‌زایی بیشتر باعث شده است تا چشم‌انداز بازار کار انگلیس بیش از پیش بهبود یابد.

انگلیسی ها بیشترین رشد دستمزد و حقوق را داشته اند

 

مرکز آمار انگلستان از افزایش بیش از حد انتظار دستمزدهای این کشور خبر داد.

به گزارش  سایت خبری سی ان بی سی، حقوق و دستمزدها در انگلیس در سال جدید میلادی به طور متوسط ۳.۵ درصد  نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است که بیشترین افزایش حقوق در طول یک دهه اخیر نسبت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود. این افزایش در کنار اشتغال‌زایی بیشتر باعث شده است تا چشم‌انداز بازار کار انگلیس بیش از پیش بهبود یابد.

بیشتر بخوانید : بیشترین حقوق و دستمزد مربوط به کدام شهرهای جهان است؟

این افزایش شامل پاداش‌ها نیز بوده است و خبر خوبی برای اقتصاد انگلیس محسوب می‌شود چرا که احتمالاً با افزایش مخارج مصرفی خانوارها، رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت. در این مدت طبق اعلام مرکز آمار انگلیس برای ۱۷۹ هزار نفر شغل ایجاد شده است. متهوگ، کارشناس مرکز آمار انگلیس گفت: بازار کار رو به تقویت است و شمار افراد شاغل رو به افزایش است.

طی یک دهه اخیر، پس‌انداز خانوارهای انگلیسی حدود پنج درصد در مقایسه با پیش از شروع رکود بزرگ سال ۲۰۰۸ کاهش یافته است. همچنین متوسط بدهی خانوارها از ۳۰۰۰ پوند به ۴۰۰۰ پوند افزایش یافته است.

آمارهای منتشر شده دولت انگلیس نشان می‌دهد پایین بودن نرخ تورم یکی از انگیزه‌های اصلی کارفرمایان برای افزایش بیش از ۳ درصدی سطح دستمزدها است. در سال‌های اخیر، افزایش اندک سطح دستمزدها یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش شمار جمعیت فقیر انگلیس عنوان شده است و قدرت خرید کارکنان انگلیسی با وجود افزایش دستمزدها، هنوز پایین‌تر از قدرت خرید آنها در ۱۰ سال قبل است.

بانک مرکزی انگلیس پیش‌تر در ماه فوریه پیش بینی کرده بود که رشد دستمزدها در سه ماهه منتهی به ماه فوریه ۳ درصد باشد. هر چند این افزایش حقوق و دستمزد در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است اما هنوز با رکورد ثبت شده ۴ درصدی قبل از سال ۲۰۰۷ فاصله دارد.

 

بیشتر بخوانید :کاران چگونه مشکل بیکاری شما را حل می کند؟

بیشتر بخوانید : سر حقوق چگونه مذاکره کنیم؟!

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!