کاران چگونه مشکل بیکاری شما را حل می کند؟

پیدا کردن شغل مناسب که با توانایی‌ها و علایق شما هماهنگ باشد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فردی است که دنبال کار می‌گردد. با وجود فرصت‌های شغلی بسیاری که این روزها در آگهی‌های استخدامی می بینیم، اما بسیاری از کارجویان همچنان برای یافتن شغل مناسب سردرگم هستند.

کاران چگونه مشکل بیکاری شما را حل می کند؟

پیدا کردن شغل مناسب که با توانایی‌ها و علایق شما هماهنگ باشد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فردی است که دنبال کار می‌گردد. با وجود فرصت‌های شغلی بسیاری که این روزها در آگهی‌های استخدامی می بینیم، اما بسیاری از کارجویان همچنان برای یافتن شغل مناسب سردرگم هستند.

چرا نمی توانیم شغل موردنظرمان را پیدا کنیم؟

در گذشته ای نه چندان دور هر زمان که می خواستیم دنبال فرصت شغلی جدید باشیم در اولین قدم وارد گوگل می شدیم و عنوان مدنظرمان را برای استخدام جستجو می کردیم. ازمیان فرصت ها، وارد لینک آگهی‌های استخدام می‌شدیم . اگر تاریخ آگهی ها منقضی نشده بود و عنوان آگهی هم مناسب با توانایی ها و سابقه ما بود فرم های استخدامی را تکمیل و رزومه مان را ارسال می کردیم. بعد از این مرحله باید منتظر می ماندیم تا شاید از سوی شرکت یا کسب و کار مدنظر با ما تماس بگیرند. شاید هم هرگز پاسخی از آنها دریافت نمی کردیم . تصور ما بر این بود که این تنها راه پیدا کردن شغل است.

با ورود لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی مشاغل و حتی سایت های کاریابی مدل کار پیدا کردن و نزدیک شدن به فرصت های شغلی کمی تغییر کرد. شما  با ورود به این سایت ها که تعدادشان هم هر روز در حال زیاد شدن است یک پروفایل نسبتا پیچیده تحت عنوان رزومه تکمیل می کنید و برای فرصت های شغلی مناسب با توانایی و تجربه تان درخواست همکاری می دهید. در بعضی از موارد هم این سایت ها رزومه شما را برای صاحبان کسب و کارها و مدیران منابع انسانی ارسال می کنند. باز هم نتیجه مشخص نیست و باید منتظر بمانید که با شما تماس بگیرند. اغلب این سایت ها به دلیل تعداد بالای کارجویان نمی‌توانند خدمات پشتیبانی مناسبی ارائه دهند و این موضوع باعث می شود که به ندرت شما بتوانید به این شکل کار پیدا کنید!

راه حل کاران برای شما

 برای حل این مشکل  ما درکاران به عنوان یک مرکز تخصصی کار و استخدام، تلاش کرده ایم  یک چرخه صحیح از فرایند کاریابی ایجاد کنیم که در آن به تمام نیازهای کارجویان توجه شود؛ ازامکان ساخت آسان یک رزومه حرفه ای وشناسایی نیازمندی های آموزشی کارجویان تا معرفی مناسب ترین فرصت های شغلی و حتی مشاوره، آموزش و پشتیبانی در ارتباط با موضوع استخدام!

برخلاف بسیاری از سایت های کاریابی که نگاه تخصصی به موضوع استخدام ندارند، کاران به عنوان یک راه کار جامع حوزه کار و استخدام، متعهد است تا کارجویانی که به دنبال استخدام در یک موقعیت شغلی مناسب هستند را تنها نگذارد و تا پایان این راه و یافتن شغل مدنظرتان با شما همراه باشد. خدمات ما برای تمام کارجویانی که در سایت کاران ، پروفایل خود را ثبت می کنند، شامل موارد زیر است:

خدمات استخدام کاران

امکان ساخت رزومه شغلی حرفه ای و آسان

با رزومه ساز کاران شما می توانید به راحتی مشخصات شخصی، توانمندی ها و تجربه های حرفه ای تان را معرفی کنید، تا کارفرمایانی که به دنبال استخدام بهترین منابع انسانی هستند در کوتاه ترین زمان ممکن با شما آشنا شوند.همین حالا می توانید با ثبت نام در این لینک، یک رزومه حرفه ای در کاران بسازید.

دریافت جدیدترین فرصت های استخدامی با سرویس "خبرم کن"

به کمک این سرویس کاران شما می توانید هر زمان جدیدترین فرصت های استخدامی را در پروفایل شخصی تان دریافت کنید.کافی است پس از ثبت پروفایل و رزومه هر لحظه تازه‌ترین و مناسب‌ترین فرصت‌های استخدامی را روی گوشی‌تان دریافت کنید. به راحتی می توانید از طریق این لینک، سرویس خبرم کن را فعال کنید.

آماده به کار

معرفی کارجو به کارفرمایان با سرویس "معرفی ام کن" 

با فعال کردن سرویس معرفی ام کن پس از ساخت رزومه،شما می توانید در کمترین زمان ممکن، در صدر فهرست معرفی به کارفرمایان قرار بگیرید. رزومه کاری شما در اسرع وقت به تمام آگهی های شغلی مرتبط با رزومه کاری شما ارسال می شود. فقط باید بعد از ثبت نام در سایت؛ پروفایل خود را دقیق و کامل پر کرده و حتما  شغل مورد علاقه و مهارتهای خود را در فایل رزومه تان درج کنید.همین حالا می توانید آگهی آماده به کار را از این لینک فعال کنید.

موتور جستجوی آگهی های کاران

امکان جستجو در آگهی های شغلی

به کمک موتور جستجوی کاران شما به راحتی می توانید در تمام شاخه های شغلی،آگهی های استخدامی را جستجو کنید و با فرصت های استخدامی کسب و کارهای مختلف آشنا شوید.

آماده کردن کارجویان برای حضور در مصاحبه های شغلی

تمام کارجویانی که در پروفایل کاران ثبت نام کرده و برای آگهی های شغلی درخواست می دهند می توانند پیش از مصاحبه های شغلی اصلی با واحد پشتیبانی کاران متشکل از کارشناسان و متخصصان منایع انسانی تماس بگیرند تا به صورت تلفنی و یا حتی حضوری برای انجام مصاحبه شغلی اصلی آماده شوند. در این جلسات به کارجویان گفته می شود که متناسب با مصاحبه شغلی که در پیش دارند، چگونه آماده شوند و به چه پرسش هایی چطور پاسخ دهند. این جلسه آمادگی به کارجویان کمک می کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در مصاحبه های شغلی پیدا کنند. همین حالا می توانید با کاران تماس بگیرید و از جزئیات این سرویس مطلع شوید.

ویدئو رزومه

 معرفی ویدئویی کارجویان با ویدئو رزومه

ویدئو رزومه یک سرویس جدید است که به کمک آن کارجویان به راحتی می توانند تنها با دوربین سلفی موبایلشان در یک دقیقه خودشان، سوابق شغلی و تحصیلی و تجربیاتشان را معرفی کنند. این ویدئوی کوتاه که اعتماد به نفس شما را برای استخدام نشان می دهد، تاثیر بسیار مثبتی روی ذهن کارفرمایان برای انتخاب کارجویان و دعوت به مصاحبه شغلی دارد. همین حالا می توانید با دوربین سلفی موبایل تان یک ویدئو رزومه بسازید و در پروفایل رزومه تان آپلود کنید.

آزمون های شخصیت شناسی کاران

با آزمون های خودشناسی کاران، در استخدام ها موفق شوید

آزمون های خودشناسی کاران به شما کمک می کند تا خصوصیات و روحیات و استعداد های خود را بهتر بشناسید و بدانید برای چه موقعیت های شغلی مناسب هستید. همین حالا می توانید در آزمون های رایگان کاران شرکت کنید تا رزومه شغلی تان کامل تر شود.

معرفی شرکت ها در کاران

با شرکت‌ها و کسب و کارها آشنا شوید

پیش از استخدام در هر کسب و کاری،به کمک صفحه معرفی شرکت ها، با کسب و کارهای ایرانی آشنا می شوید.این صفحه حاوی اطلاعات نوع فعالیت و تماس با هر شرکت است و می توانید آگهی های استخدامی را بهتر ارزیابی کنیدو حتی تجربه تان درباره این شرکت ها و مصاحبه شغلی خود را بنویسید

مشاوره های آنلاین و حضوری شغلی برای استخدام

اگر هنوز نمی دانید با توجه به رشته تحصیلی تان باید چه شغلی را انتخاب کنید؛ اگر حتی هنوز از توانمندی ها، تخصص و یا مهارت هایتان آگاهی ندارید باید پیش از اینکه رزومه بسازید،خودتان را درست بشناسید.یک مشاوره خوب شغلی و آموزشی از طریق گفتگو و گرفتن آزمون های شخصیت شناسی و بررسی علایق و توانمندی هایتان، در گام اول به شما می گوید که برای چه شغلی مناسب هستید. مشاوران ما در مرحله بعد به شما پیشنهاد می دهند که برای استخدام موفق به چه مهارت های شخصی و آموزشی احتیاج دارید. در گام های دیگر، مناسب ترین فرصت های شغلی به شما پیشنهاد می شود.برای تعیین مسیر شغلی و یک جلسه مشاوره، کافی است با واحد پشتیبانی کاران تماس بگیرید.

پشتیبانی های آنلاین، تلفنی و حضوری برای یک استخدام موفق

موضوع استخدام در هر سطح پیچیدگی های خاص خود را داشته و  اصولا فرایندی زمان بر است. تیم کارشناسان و مشاوران کاران از زمان ثبت پروفایل کارجویان در کاران تا زمان استخدام در فرصت های شغلی به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین با شما همراه هستند تا فرایند استخدام تان در کوتاه ترین زمان ممکن طی شود. در واقع کارشناسان ما از طریق ارتباط با مدیران منابع انسانی کسب و کارهایی که به دنبال استخدام افراد هستند تلاش می کنند این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

استخدام کاران

شرکت در دوره های آموزشی پیشرفت شغلی

در زیست بوم کار و استخدام کاران، موضوع آموزش مهارت های شغلی و کسب توانمندی های لازم جایگاه ویژه ای دارد. تیم مدیران و کارشناسان آموزش کاران تلاش می کنند با برگزاری دوره های مختلف آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار به پر کردن خلاء آموزشی در استخدام و جذب نیرو در کسب و کارها کمک کنند.

آشنایی با شرح وظایف مشاغل مختلف

مقاله های آموزشی کاران در بخش مجله خبری کاران با هدف معرفی مشاغل و شرح وظایف آنها تهیه و تولید شده اند. کارجویان و کارفرمایان می توانند با مطالعه این مقاله ها با مشاغل مختلف، وضعیت استخدام و مهارت های موردنیاز هر شغل آشنا شوند.

 

این مقاله هم ممکن است برای شما مفید باشد: کاران چگونه بهترین افراد را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها استخدام می‌کند؟

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!