استخدام در شهرکرد

آگهی های استخدام و کاریابی در شهرکرد را ببینید و در این مقاله کاران با مشاغل شهرکرد بیشتر آشنا شوید.

استخدام در شهرکرد

شهرکرد، متناسب با مزیت‌های طبیعی و منطقه ای خود دارای کسب وکارهای فعالی بوده که بخش قابل توجهی از اشتغال و استخدام، منطقه را در خود جای داده است.


مزیتهای اصلی شهرکرد بر دو ویژگی موجود مثل منابع طبیعی، اقلیمی و آب و هوایی و همچنین وجود استان بین دو استان اصفهان و خوزستان استوار است که باعث شده، چندین رسته کسب وکار و شغل، در منطقه تشکیل شوند که حجم زیادی از اشتغال استان را در خود جای دهند.
شغل‌هایی نظیر استخدام در کارگاه‌های فرش بافی، استخدام در حوزه صنایع دستی، استخدام‌های شرکت های فعال فناوری اطلاعات و آی تی ، استخدام‌های بوم گردی وگردشگری، استخدام در کارخانه‌های تولید گیاهان دارویی و استخدام در بخش شیلات و تولید و فرآوری آبزیان و استخدام در تولیدی‌ها و فراوری‌های زعفران، استخدام در تولیدات پوشاک و استخدام تولید میوه هسته‌دار و دانه‌دار در زمرۀ مهمترین کسب وکارها برای اشتغال افراد جویای کار در استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد است که حدود 35000 شغل استان را در خود جای داده است.

 

همین الان آگهی های استخدامی رااز تمام کاریابی ها یکجا در کاران ببین


بیشترین نیرو‌های کار در شهرکرد در بخش خصوصی استخدام میشوند و این موضوع به منزله فعالیت بنگاه‌های متعدد در بخش صنعت، خدمات و همچنین بخش کشاورزی است. که به نوبه خود هم یک مزیت برای شهرکرد محسوب می شود و هم به نوعی یک نقطه ضعف است چرا که از یک طرف می‌توان در کوتاه مدت افراد جویای کار در شغلی استخدام شوند، اما از طرف دیگر در شرایط سخت اقتصادی و عدم رونق کسب و کارها، تعدیل نیرو در بخش خصوصی به راحتی و با سرعت اتفاق می افتد و همین موضوع باعث بیشتر شدن نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری شهرکرد است.

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!