استخدام آتش نشان

استخدام آتش نشان(به انگلیسی Firefighter) هرسال از طریق آزمون استخدامی آتش نشانی وابسته به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صورت می گیرد. در این مقاله کاران با شرایط استخدام آتش نشان و حقوق و شرح وظایف شغل آتش نشانی آشنا می شویم.

استخدام آتش نشان

 

برای استخدام به عنوان یک آتش نشان باید حداقل 18 سال با مدرک دیپلم و یا حداکثر 35 سال سن (با مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر) باشید.برای آشنایی با رشته تحصیلی و شرایط استخدام آتش نشانی اینجا کلیک کنید.
 
شغل آتش نشانی یکی از مشاغل سخت دنیاست، به همین دلیل حقوق و درآمد آتش نشان با توجه درجه سختی مسئولیت و سوابقی که دارد، متفاوت است؛ حقوق یک آتش نشان می تواند از پایه وزارت کار تا 7میلیون تومان هم متغیر باشد.

 

 

با توجه به شرح وظایف آتش نشان که در این مقاله کاران به آن اشاره کرده ایم، داوطلبان استخدام آتش نشان باید در آزمون های مختلف هوش، تست های ورزشی و معاینات جسمانی و تست های شخصیت شناسی موردنیاز شغل آتش نشانی شرکت کنند.
استخدام آتش نشانی هرسال از طریق آزمون ویژه استخدامی آتش نشانی صورت می گیرد. برای اطلاع از آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید. جالب است بدانید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهریور 1399 درباره استخدام آتش‌نشان زن حرفه ای در سازمان آتش‌نشانی خبر داد تا زنان برای اولین بار به عنوان آتش‌نشان حرفه‌ای وارد سازمان شوند.
بیشتر بخوانید:

 

نظرات و پاسخ‌های شما
برای ثبت نظر وارد شوید
آگهی‌های شغلت رو قبل از بقیه ببین!